ضخامت اکستنشن مژه: نحوه انتخاب، نمودار و محاسبات

ضخامت اکستنشن مژه: نحوه انتخاب، نمودار و محاسبات

هر آرایشگر مژه دو هدف اصلی دارد: اول، شما می‌خواهید به مشتریان خود اکستنشن‌هایی را که در رویای آنها هستند ارائه دهید. دوم، شما هرگز نمی خواهید سلامت مژه های طبیعی آنها را به خطر بیندازید. ضخامت اکستنشن مژه ای که انتخاب می کنید نقش مهمی در آن دارد، بنابراین درست کردن آن بسیار مهم است.


مقاله در یک نگاه:

  • ضخامت اکستنشن مژه به چه معناست؟

  • قطرهای مختلف اکستنشن مژه چیست؟

  • نحوه انتخاب بهترین ضخامت اکستنشن مژه (+ نمودار و ماشین حساب)

  • وقتی اکستنشن مژه شما خیلی ضخیم باشد چه اتفاقی می افتد؟

  • چگونه اکستنشن مژه های خیلی ضخیم را درست کنیم؟

در این پست، من انتخاب قطر اکستنشن مناسب را به یک پروسه بدون خطا تبدیل می‌کنم، چه مژه‌های کلاسیک یا والیوم بسازید.

در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که وقتی یک نمودار ضخامت مژه دارید چقدر آسان است!

آرزو دارید که یک هنرمند مژه باشید؟ در آموزش کلاسیک مژه ما موارد ضروری را بیاموزید و مهارت های اکستنشن مژه خود را ارتقا دهید.

ضخامت اکستنشن مژه به چه معناست؟

ضخامت اکستنشن مژه بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده قطر یک اکستنشن منفرد است. اصطلاحات ضخامت و قطر اغلب توسط تولید کنندگان و تکنسین های مژه به جای هم استفاده می شود.

ضخامت تأثیر قابل توجهی بر وزن یک اکستنشن دارد، اگرچه دو عبارت (وزن و ضخامت) یکسان نیستند. به عنوان مثال، یک اکستنشن 0.07 میلی‌متری معمولاً حدود 0.04 میلی‌گرم وزن دارد، اما طول و جنس نیز یک عامل هستند.

قطر اکستنشن مژه های مختلف چیست؟

اکثر تامین کنندگان قطرهای اکستنشن مژه زیر را دارند: 0.03، 0.05، 0.07، 0.10، 0.12، 0.15 میلی متر، 0.18 میلی متر، 0.20 میلی متر تا 0.30 میلی متر.

با این اوصاف، من هرگز از پسوندهای ضخیم‌تر از 0.18 میلی‌متر استفاده نمی‌کنم، زیرا طبق تجربه من نمی‌توان آنها را با خیال راحت استفاده کرد. کمی بعد در مقاله در مورد این بیشتر صحبت خواهم کرد.

اکستنشن مژه نازک

پسوندهای بین 0.03 و 0.07 میلی متر بسیار نازک در نظر گرفته می شوند. به طور معمول، آنها فقط برای اکستنشن های حجم دهنده استفاده می شوند، جایی که چندین اکستنشن به یک مژه طبیعی متصل می شوند.

اکستنشن مژه متوسط

پسوندهای بین 0.10 و 0.12 میلی متر متوسط ​​هستند. آنها یک انتخاب بسیار مطمئن برای ست های کلاسیک هستند که در آن تنها یک مژه اکستنشن به هر مژه طبیعی وصل می شود. معمولا برای مژه های طبیعی نازک تر استفاده می شود.

اکستنشن مژه ضخیم

مژه های بین 0.15 تا 0.18 میلی متر ضخیم ترین اکستنشن هایی هستند که می توانید برای ست های کلاسیک استفاده کنید. آنها را فقط برای مشتریانی که مژه های طبیعی پرپشت و قوی دارند استفاده کنید.

اکستنشن مژه خیلی ضخیم

مژه های بین 0.20 تا 0.30 میلی متر هرگز نباید استفاده شوند. صرف نظر از اینکه مژه های طبیعی مشتری شما چقدر ضخیم یا قوی هستند، این مژه ها همیشه خیلی سنگین هستند.

چگونه بهترین ضخامت اکستنشن مژه را انتخاب کنیم؟

انتخاب ضخامت مناسب اکستنشن مژه با تطبیق ضخامت مژه طبیعی مشتری انجام می شود. به عنوان یک قاعده کلی، می توانید با خیال راحت از اکستنشن با قطر +-3 میلی متر در مقایسه با مژه طبیعی استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر ضخامت مژه های طبیعی مشتری 0.15 میلی متر است، می توانید یک اکستنشن با قطر 0.12 میلی متر تا 0.18 میلی متر انتخاب کنید.

اکستنشنی که خیلی نازک باشد قابل مشاهده نخواهد بود، در حالی که اکستنشن خیلی ضخیم مژه طبیعی را سنگین می کند.

عوامل دیگری مانند طول و استایل مورد نظر نیز نقش دارند، اما آن چیزی نیست که ابتدا باید به آن نگاه کنید.

نمودار و ماشین‌حساب زیر باعث می‌شود که آن را بی‌خبر کنید. آنها را چاپ کنید تا همیشه در دسترس باشند!

نمودار ضخامت اکستنشن مژه برای مژه های کلاسیک


*در صورتی که مشتری بخواهد مژه های طبیعی خود را کمی بیشتر از 2 میلی متر بلند کند قابل استفاده است. من معمولاً طولانی تر از آن را توصیه نمی کنم.
**در صورتی که مشتری بخواهد مژه طبیعی را تا 1 میلی متر یا کمتر بلند کند، قابل استفاده است.

اولین قدم شما، چه در حال ایجاد یک مجموعه کلاسیک یا حجم دهنده هستید، این است که مشخص کنید یک مژه طبیعی می تواند از چه مژه کلاسیکی پشتیبانی کند. نمودار بالا برای مژه های کلاسیک کاربرد دارد، جایی که به هر مژه طبیعی یک مژه متصل می شود.

برای استفاده از این نمودار نیازی به شکستن خط کش ندارید! شما می توانید با قرار دادن یک مژه اکستنشن در کنار مژه طبیعی مشتری خود، اندازه گیری را انجام دهید و ببینید که چگونه آنها با هم مقایسه می شوند.

در اینجا نمونه ای از مشتری من با مژه های طبیعی نازک 0.10 میلی متری آورده شده است. بعد، نمونه ای از مشتری با مژه های طبیعی قوی 0.15 میلی متری است.

 
در ادامه توضیح خواهم داد که چگونه می توانید تعداد صحیح مژه ها را برای استفاده در فن حجم دهنده بر اساس ضخامت مژه کلاسیک تعیین کنید.

محاسبه حجم دهنده وزن مژه

هنگامی که قطر مناسب اکستنشن مژه را برای یک ست کلاسیک پیدا کردید، می توانید از این ماشین حساب برای شناسایی نوع مژه های حجم دهنده ای که مشتری شما می تواند با خیال راحت تحمل کند، استفاده کنید.  

لطفا توجه داشته باشید که اینها حداکثر هستند! شما کاملاً می توانید فن ها را کوچکتر کنید، اما بزرگتر نکنید.

به عنوان مثال، اگر مژه طبیعی مشتری شما 0.15 میلی‌متر است و می‌تواند یک اکستنشن با قطر 0.15 میلی‌متر را در خود جای دهد، حداکثر فن‌های والیوم آن‌ها 12 D/0.03 میلی‌متر، 7D/0.05 میلی‌متر و 4 D/0.07 میلی‌متر خواهد بود.

اما صبر کنید، چگونه 4 اکستنشن با قطر 0.07 میلی متر وزن یک اکستنشن 0.15 میلی متری دارند؟ به خاطر فضای منفی! من این موضوع را در مقاله مگا حجم مژه خود در اینجا پوشش داده ام.

برخی از منابع آنلاین، فن های بزرگتر را توصیه می کنند، اما طبق تجربه من، به مژه طبیعی آسیب می زند. سایر سایت ها وزن چسب را در نظر نمی گیرند که منجر به توصیه های ناایمن می شود. هر چه فن ولوم بزرگتر باشد، چسب بیشتری استفاده می شود.

وقتی اکستنشن مژه شما خیلی ضخیم باشد چه اتفاقی می افتد؟

مژه های ضخیم سنگین، ناراحت کننده هستند و می توانند آسیب قابل توجهی به مژه ها وارد کنند. آنها حتی می توانند با کشیدن مژه های طبیعی یا فشار دادن چشمان شما آسیب ببینند. فشار روی مژه های طبیعی می تواند منجر به شکستگی و ریزش مژه شود.

همچنین این خطر وجود دارد که از چسب بیش از حد استفاده شده باشد، که می تواند چشم و پوست را تحریک کند، یا اینکه یک مژه اکستنشن تنها به چندین مژه طبیعی چسبانده شده است که می تواند به آسیب بیشتر مژه منجر شود.

به همین دلیل است که درست کردن آن در بار اول بسیار مهم است. به عنوان یک هنرمند مژه، کاری که می خواهید انجام دهید این است که مژه های طبیعی مشتری خود را به خطر بیندازید.

نحوه رفع اکستنشن مژه های خیلی ضخیم

تنها راه برای تعمیر اکستنشن های بیش از حد ضخیم، حذف حرفه ای آنها در اسرع وقت است. به تکنسین اصلی مژه خود برگردید و او را از ناراحتی خود مطلع کنید و آنها را به صورت حرفه ای از بین ببرید.

اگر فکر می کنید تکنسین مژه شما سهل انگار یا بی تجربه بوده است، به یک سالن جدید با شهرت بهتر بروید. حتی می توانید این نمودار مفید را از این مقاله به او نشان دهید

سوالات متداول

محبوب ترین ضخامت اکستنشن مژه چیست؟

برای مژه های کلاسیک، رایج ترین ضخامت 0.15 میلی متر است در حالی که 0.03 میلی متر بیشتر برای مژه های حجم دهنده استفاده می شود.

پرپشت ترین اکستنشن مژه کدام است؟

ضخیم ترین اکستنشن مژه موجود 0.30 میلی متر قطر دارد. با این حال، آنها هرگز نباید استفاده شوند. ضخیم ترین اندازه ای که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید 0.18 میلی متر است.

چه زمانی از ضخامت اکستنشن مژه 0.25 و 0.30 استفاده کنیم؟

اگر یک آرایشگر مسئول مژه هستید، هرگز. اکستنشن های با قطر 0.25 میلی متر و 0.30 میلی متر بسیار سنگین و آسیب رسان هستند.

چکیده مقاله
انتخاب ضخامت اکستنشن مژه مناسب همه چیز در مورد متعادل کردن ضخامت طبیعی مژه مشتری با سبک و تکنیک است. تعیین ضخامت صحیح مژه های کلاسیک نیاز به کمی اندازه گیری دارد و سپس می توانید به راحتی آن را به مژه های حجم دهنده تبدیل کنید!

با گذشت زمان و تمرین، انتخاب قطر مناسب به طبیعت دوم تبدیل خواهد شد. فقط با نگاه کردن به مشتری متوجه خواهید شد که کدام ضخامت را انتخاب کنید!

نکته کلیدی این است که از استفاده از مژه های بیش از حد ضخیم خودداری کنید، حتی اگر مشتری شما می خواهد ظاهری چشمگیر داشته باشد.

همیشه بهتر است توضیح دهید یا حتی امتناع کنید تا اینکه مژگان مشتری و شهرت خود را به خطر بیندازید.

اگر سوالی دارید، ادامه دهید و نظر خود را بنویسید! من همیشه اینجا هستم تا به سوالات شما پاسخ دهم.

منبع : https://divinelashes.ca/blog/lash-extension-thickness/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید