اکستنشن مژه برای چشم های گرد

به راهنمای دقیق اکستنشن مژه برای چشم های گرد خوش آمدید . ویژگی‌های ضروری، سبک‌های بهینه اکستنشن مژه برای چشم‌های گرد ، ملاحظات کلیدی و نکات تخصصی برای کاربردهای مژه‌های بی‌عیب و نقص که به‌طور خاص برای شکل‌های دور چشم طراحی شده‌اند را کشف کنید.


ویژگی های کلیدی چشم های گرد

درک ویژگی‌های چشم‌های گرد به هنرمندان مژه کمک می‌کند تا مژه‌های مناسبی را برای چشم‌های گرد تعریف کنند. در زیر سه ویژگی کلیدی چشم های گرد آورده شده است:

  • شکل دایره ای : چشم های گرد اغلب عنبیه دایره ای دارند که شکلی تقریباً کاملاً گرد دارد. چیزی که چشم‌های گرد را از چشم‌های بادامی‌شکل متمایز می‌کند این است که چشم‌های گرد در طول خود یک پهنای ثابت را حفظ می‌کنند، در حالی که چشم‌های بادامی شکل در دو انتهای خود مخروطی هستند.
  • صلبیه قابل مشاهده : صلبیه یا قسمت سفید چشم، در اطراف نواحی بالا و پایین چشم های گرد قابل مشاهده است. این ناحیه سفید به چشم های گرد ظاهری باز و جوان می بخشد.
  • چین‌های پلک نرم : چین‌های پلک در چشم‌های گرد نرم‌تر از چین‌های پلک‌های دیگر هستند. این چین از منحنی عنبیه دایره ای پیروی می کند و ظاهر کلی جوان و جذاب را افزایش می دهد.
دقت-تسلط-اکستنشن-مژه-برای-چشم های گرد-1

ویژگی های کلیدی چشم های گرد

در مجموع، چشم‌های گرد دارای شکلی دایره‌ای با صلبیه وسیع و قابل مشاهده و چین‌های پلک نرم‌تر نسبت به سایر اشکال چشم هستند. این ویژگی های چشم های گرد، ظاهری جوان و جذاب را برای خانم ها به ارمغان می آورد.

بهترین مدل های اکستنشن مژه برای چشم های گرد

مژه های گربه ای و سنجابی به طور گسترده ای به عنوان بهترین اکستنشن مژه برای چشم های گرد شناخته می شوند . در این قسمت دلایل محبوبیت آنها در بین خانم های با چشم های گرد را خواهیم یافت.

مژه گربه

مژه های گربه ای شامل استفاده استراتژیک از اکستنشن مژه با طول های مختلف است. مژه های کوتاه تری در گوشه های داخلی قرار می گیرند و به تدریج به سمت گوشه های بیرونی بلندتر می شوند. این یک ظاهر بلند و کشیده ایجاد می کند که شبیه به شکل چشم گربه است.

دو دلیل برای اینکه مژه های گربه ای یکی از بهترین مدل های مژه برای چشم های گرد هستند :

  • مژه ها به طول های مختلف زده می شوند و در گوشه های بیرونی طول بیشتری دارند. این روش کاربردی برای اکستنشن مژه برای چشم‌های گرد، توهم مژه‌های بلندتر مانند چشم‌های بادامی شکل را ایجاد می‌کند و در عین حال به چشم مشتری شما وضوح می‌دهد. برای کسانی که چشم بادامی دارند، اکستنشن مژه‌های خاصی که برای بهبود شکل طبیعی آنها طراحی شده‌اند، مانند اکستنشن مژه برای چشم‌های بادامی ، می‌توانند زیبایی آن‌ها را بیشتر برجسته کنند.
  • مژه های گربه دارای فرهای متفاوتی هستند و ظاهری چشمگیر و در عین حال ظریف به چشمان فرد ارائه می دهند.

مژه های گربه ای شامل استفاده استراتژیک از اکستنشن مژه با طول های مختلف است

در مجموع، مژه‌های گربه‌ای به طول‌ها و فرهای مختلف زده می‌شوند و به چشم‌های گرد یک زن ظاهری چشمگیر و در عین حال طبیعی می‌دهند. با این حال، این مدل مژه برای به حداکثر رساندن اثر آن نیاز به استفاده دقیق دارد.

مژه سنجاب

مژه های سنجاب الگوهای رشد طبیعی مژه های سنجاب را تقلید می کنند. در این تکنیک مژه زدن، بلندترین مژه ها زیر قوس ابرو و مژه های کوتاهتر در دو گوشه بیرونی قرار می گیرند. در حالی که مژه های گربه بیشتر جنبه نمایشی دارند، مژه های سنجابی بیشتر جنبه طبیعی دارند و به چشم مشتری شما تعریف ظریفی می دهند.

دو دلیل برای اینکه مژه های سنجابی را انتخابی ایده آل برای چشم های گرد می دانند:

  • مژه های سنجاب تعریف ظریفی به چشمان زن می دهد. این اکستنشن‌های مژه برای چشم‌های گرد گوشه‌های بیرونی چشم‌های گربه‌ای را بلند می‌کنند و در عین حال جلوه‌های قاب‌بندی و باز کردن چشم‌ها را بیشتر می‌کنند.
  • مژه های سنجابی برای افرادی با چشمانی بسته یا ابروهای بلند مناسب است.
  • مژه های سنجاب الگوهای رشد طبیعی مژه های سنجاب را تقلید می کنند

در مجموع، مژه‌های سنجابی برای افرادی با ابروهای بلند و چشم‌های بسته ترجیح داده می‌شوند و به آن‌ها زیبایی ظریفی به چشمانشان می‌دهند. با این حال، این مدل مژه ممکن است برای کسانی که انتظار ظاهری دراماتیک دارند، مناسب نباشد.

مدل های نامناسب اکستنشن مژه برای چشم های گرد

در زیر برخی از مدل های مژه آورده شده است که هنرمندان و سالن های مژه هنگام استفاده از اکستنشن l ash برای چشم های گرد باید از آنها اجتناب کنند .

  • اکستنشن مژه های افراطی چشم گربه ای: این مژه ها فوق العاده بلند هستند و در نتیجه ظاهری نامتعادل و خنده دار به چشم مشتری شما می دهند.
  • اکستنشن مژه باز : مژه‌های باز مانند مژه‌های عروسکی، برای چشم‌های گرد بسیار مهم نیستند. این مژه ها در مرکز بلند و حجیم هستند و جلوه ای بیش از حد چشمگیر ایجاد می کنند.
  • اکستنشن مژه با حجم زیاد : هنگام استفاده از اکستنشن مژه برای چشم های گرد از مژه های ضخیم تر یا متراکم تر خودداری کنید. این مدل های مژه چشم مشتری شما را کوچکتر و گردتر می کند. این مژه های سنگین همچنین می توانند باعث ناراحتی مضاعف به چشمان آن ها شوند یا حتی مژه های طبیعی خود را از بین ببرند.

در مجموع، مژه‌کاران باید از مژه‌های شدید چشم گربه‌ای، مژه‌های باز یا مژه‌هایی که بیش از حد سنگین یا حجیم هستند، هنگام استفاده از اکستنشن مژه برای افراد با چشم‌های گرد خودداری کنند. این مژه ها در عین حال که ظاهری بیش از حد دراماتیک به چشمان آن ها می بخشد، ناراحتی بیشتری را ایجاد می کنند.

ملاحظات مهم در مورد اکستنشن مژه برای چشم های گرد

هنرمندان مژه باید درک کنند. برخی از ملاحظاتی که باید هنگام استفاده از مژه برای این فرم مژه توجه داشته باشید، شامل طول، ضخامت و فر مژه است. این بخش همچنین توصیه های مفیدی در مورد سفارشی سازی اختیاری به شما می دهد.

قد مژه ها

هنگام تصمیم گیری در مورد مدل مژه برای چشم های گرد ، باید طول مژه مناسب را بر اساس طول طبیعی مژه مشتری و اثر دلخواه او در نظر بگیرید. یک قانون کلی برای این معیار تمرکز روی گوشه های بیرونی برای اثر بلند شدن مژه است.

  • مژه های کوتاه با محدوده طولی بین 7 تا 8 میلی متر باید در گوشه های داخلی قرار داده شوند تا ظاهری طبیعی داشته باشند بدون اینکه چشم ها باز شوند.
  • مژه هایی با طول متوسط ​​(9 تا 12 میلی متر) باید در مرکز خط مژه قرار گیرند تا مشخص شوند بدون اینکه بیش از حد دراماتیک شوند.
  • از مژه های بلندتر 10 تا 13 میلی متری در دو گوشه بیرونی برای جلوه چشم گربه ای ظریف برای چشم های گرد استفاده کنید.

یک قانون کلی برای این معیار این است که بر روی گوشه های بیرونی برای اثر کشش مژه تمرکز کنید.

در مجموع، شما باید طول مژه مناسب برای مشتری خود را بر اساس طول طبیعی مژه و اثر مژه او در نظر بگیرید. به علاوه، طول مژه باید به تدریج اصلاح شود. هر گونه تغییر ناگهانی در طول مژه ها به چشم مشتری شما ظاهری بیش از حد دراماتیک می دهد.

ضخامت مژه ها

یکی دیگر از معیارهای مهمی که تکنسین های مژه هنگام استفاده از مژه برای چشم های گرد باید در نظر بگیرند ضخامت مژه است .

  • محدوده ضخامت ایده آل برای اکستنشن مژه برای چشم های گرد از 0.05 میلی متر تا 0.07 میلی متر است . این محدوده ضخامت حجم طبیعی را به خط مژه طبیعی می‌افزاید بدون اینکه آن را بیش از حد سنگین کند. از مژه های بیش از 0.07 میلی متر خودداری کنید، در غیر این صورت چشم مشتری شما بیش از حد دراماتیک می شود.
  • برای داشتن ظاهری طبیعی، ضخامت مژه ها را تغییر دهید. به طور خاص، موارد ضخیم‌تر در پایه برای چسباندن و موارد ظریف‌تر در نوک برای جلوه‌ای شفاف.

یکی دیگر از معیارهای مهمی که تکنسین های مژه هنگام استفاده از مژه برای چشم های گرد باید در نظر بگیرند ضخامت مژه است

به طور خلاصه، شما باید چندین ضخامت از 0.05 تا 0.07 میلی متر را انتخاب کنید تا به چشمان مشتری خود ظاهری طبیعی بدهید. از مژه هایی که بیش از 0.07 میلی متر هستند خودداری کنید زیرا این محدوده ضخامت باعث ناراحتی و تأثیر خنده دار بر روی خط مژه آنها می شود.

فر مژه

نکته آخر اینکه باید به میزان فر شدن مژه های مشتری خود توجه کنید. یک فر کردن کامل مژه ها به مژه های مشتری شما جلوه و تعریفی را می دهد بدون اینکه خیلی خنده دار باشد. دو سطح فر محبوب برای این مدل مژه وجود دارد - B curl و C curl.

  • B curl : B curl برای افرادی با مژه های طبیعی صاف مناسب است. این سطح فر به چشم ها یک لیفت ظریف می دهد بدون اینکه بیش از حد چشمگیر باشد.
  • C curl : C curl به طور گسترده در اکستنشن مژه برای چشم های گرد استفاده می شود . این فر متوسط ​​است و به مژه های طبیعی مشتری شما یک تعریف ظریف و اثر بلند کننده طبیعی اضافه می کند.

نکته آخر اینکه باید به میزان فر شدن مژه های مشتری خود توجه کنید

در مجموع، B curl و C curl برای افرادی با چشمان گرد بسیار توصیه می شود. شما باید نوع مژه طبیعی مشتری خود را تعریف کنید تا انتخابی ایده آل برای او ایجاد کنید.

سفارشی سازی مژه ها

اگر مشتری شما برخی از پیچ و تاب ها را در اکستنشن مژه خود ترجیح می دهد، باید خدمات سفارشی سازی مژه خود را بر اساس ترجیحات مشتری خود انجام دهید. به طور مشخص تر:

  • رنگ پوست و رنگ چشم : هنگام انتخاب رنگ های اکستنشن مژه، رنگ پوست و رنگ چشم مشتری را در نظر بگیرید. بهترین مدل مژه را برای چشم های گرد انتخاب کنید که ویژگی های طبیعی را افزایش می دهد.
  • سبک و بافت : با مشتری خود صحبت کنید تا سبک زندگی او، موقعیتی که از مژه استفاده می کند و ترجیحات او را درک کنید. ست مژه های او را بر اساس این خواسته، چه طبیعی، چه دراماتیک یا بافت دار اصلاح کنید.
  • طول، فر، و ضخامت : پس از درک سبک زندگی و ترجیحات مژه او، ابعاد مناسب را برای اکستنشن برای چشم های گرد انتخاب کنید، از جمله طول، فر و ضخامت. قبل از شروع فرآیند درخواست، اطمینان حاصل کنید که مشتری شما به طور کامل با این اعداد موافقت کرده است.

هنگام انتخاب رنگ های اکستنشن مژه، رنگ پوست و رنگ چشم مشتری را در نظر بگیرید

در مجموع، یک سرویس سفارشی سازی مژه با کیفیت بالا باید بر اساس رنگ پوست، رنگ چشم و سبک زندگی مشتری شما باشد. پس از آن، باید با دادن ابعاد طول، فر و ضخامت مژه ها، نیازهای آنها را روشن کنید. با درک ترجیحات مشتری شما، هنرمندان مژه می توانند مجموعه مژه را سفارشی کنند تا زیبایی و اعتماد به نفس او را به طور کامل افزایش دهند.

نکات حرفه ای در مورد استفاده از اکستنشن برای چشم های گرد

پس از کسب دانش در مورد انتخاب مژه برای چشم های گرد، مژه کاران باید با دریافت نکات مفیدی توسط کارخانه وینلاش در مورد کاربرد مژه برای این فرم چشم، از خدمات خود استفاده کنند.

  • قبل از استفاده از مژه : شکل دور چشم را تجزیه و تحلیل کنید تا مدل مناسب مژه را با ویژگی های طبیعی چشم مطابقت دهید. به علاوه، نگرانی ها و خطرات مربوط به برنامه، از جمله حساسیت و واکنش های آلرژیک احتمالی را برطرف کنید.
  • از تکنیک های نقشه برداری مژه استفاده کنید : به یاد داشته باشید که برای قرار دادن مژه از تکنیک های نقشه برداری مژه استفاده کنید . این تکنیک ها به حفظ یک طرح مژه متقارن در طول و فر برای هر دو چشم کمک می کند.
  • تعادل تراکم مژه ها : تراکم مژه ها را برای تقارن متعادل کنید. از اضافه بار روی گوشه های بیرونی خودداری کنید تا از ظاهر ناهموار چشم آنها جلوگیری شود.
  • از فن های از پیش ساخته هوشمندانه استفاده کنید : پنکه هایی با طول های مختلف را برای ظاهری بافت دار و کشیده انتخاب کنید. از این روش قرار دادن مژه برای تقارن و جلوگیری از ظاهر سنگین مژه ها استفاده کنید.
  • مراقبت و نگهداری پس از آن : برای افزایش طول عمر اکستنشن مژه برای چشم‌های گرد، برخی از روال‌های مراقبت پس از آن را حفظ کنید، از جمله تمیز کردن ملایم، عدم مالش روی چشم‌ها، شانه کردن خطوط مژه یا خوابیدن به پشت با یک بالش نرم. همچنین، دست زدن به پر کردن و لمس کردن به طور موثر به حفظ ظاهر و راحتی این مدل مژه کمک می کند.

نکات حرفه ای در مورد استفاده از اکستنشن برای چشم های گرد

اکستنشن مژه می تواند چندین هفته با روش های آماده سازی و استفاده دقیق دوام بیاورد. همچنین، نگهداری منظم و مراقبت های پس از آن، کلید تضمین زیبایی و سلامت مژه های طبیعی و بلند است.

در خاتمه، این دستورالعمل تسلط دقیق” شما را با تکنیک های تخصصی برای ارتقای خدمات کاربردی خود در زمینه اکستنشن مژه برای چشم های گرد مجهز می کند. با استایل‌های متناسب، نکات حرفه‌ای و ملاحظات دقیق، به اکستنشن مژه‌های بی‌نقص و فریبنده دست پیدا کنید تا ظاهری خیره‌کننده برای مشتریان خود داشته باشید.

https://vinlash.com/lash-extensions-for-round-eyes/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید