آموزش کامل کوتاهی موی لیر در خانه

بدون نیاز به سالن: راهنمای جامع کوتاهی مو به سبک لیر در منزل

کوتاهی مو به سبک لیر به موهای شما حجم بیشتری می بخشد و آن را به انتخابی عالی برای هر فرم صورت تبدیل می کند و برای افرادی که موهای صاف یا موج دار دارند که ریز یا متوسط ​​هستند مناسب است


 این مدل برای افرادی که موهای مجعد یا درشت دارند خوب نیست. اگر می‌خواهید لایه‌بندی را امتحان کنید، اما ترجیح می‌دهید برای یک مدل موی گران قیمت هزینه نکنید ، تکنیک‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید در خانه امتحان کنید. یک برش لایه ای راهی برای رفتن است!

 لایه بندی موهای بلند

 
مرحله 1 موهای خود را برای لایه بندی آماده کنید.

موهای خود را برای لایه بندی آماده کنید. با موهای تمیز و مرطوب شروع کنید، زیرا زمانی که با موهای خیس کار می کنید، کنترل طول آن دشوارتر است . 3 از یک شانه دندانه‌دار برای شانه کردن تمام گره‌های موهایتان استفاده کنید تا لایه‌هایی که ایجاد می‌کنید مرتب باشند.

2
موهایتان را بالای سرتان جمع کنید. دم اسبی را در نوک سر خود نگه دارید، ناحیه صافی که به سمت پشت بالای سرتان می آید، جایی که می توانید یک شانه را متعادل کنید. خم شوید تا سرتان وارونه باشد، موهایتان را به سمت جلو شانه کنید و از دستانتان برای تشکیل دم اسبی در بالای سرتان استفاده کنید. 4 آن را با یک کش مو در آنجا ببندید، سپس سر خود را به سمت راست بچرخانید. مطمئن شوید که موهایتان در برابر سرتان صاف است. هر توده یا قسمت درهم می تواند منجر به لایه بندی نامرتب شود.
مرحله 3 الاستیک را جابجا کنید...

3
کش را به سمت پایین دم اسبی حرکت دهید . از یک دست برای نگه داشتن دم اسبی و با دست دیگر کش را به سمت پایین بلغزانید تا جایی که چند اینچ از انتهای دم اسبی فاصله داشته باشد. 5 اگر می خواهید لایه بندی ظریفی داشته باشید، کش را به سمت پایین بکشید تا فقط یک اینچ یا بیشتر از مو در دم اسبی باقی بماند. برای لایه های شدیدتر، چند اینچ مو را در دم اسبی بگذارید.
برای جلوگیری از تبدیل شدن آن به کفال، کش را آنقدر بلغزانید تا چند تکه مو از پشت گردنتان بیرون بیاید.
مرحله 4 برش ...


4
انتهای دم اسبی را ببرید . موهایتان را روی کش نگه دارید تا از شل شدن آن جلوگیری کنید. با استفاده از یک قیچی تیز، موهای خود را درست بالای کش کوتاه کنید، سپس موهای خود را تکان دهید.  
اگر موهای شما کاملا ضخیم است ، ممکن است مجبور شوید دم اسبی را در بیش از یک قسمت کوتاه کنید. فقط مطمئن شوید که هر بخش را به همان طول، درست بالای کش برش داده اید.
مواظب باشید کج بریده نشوید و اجازه ندهید قیچی لیز بخورد. برای لایه های یکنواخت مستقیماً برش دهید .
مرحله 5 لایه های خود را بررسی کنید.


5
لایه های خود را بررسی کنید. این روش چند لایه قاب چهره در جلو و لایه های بلندتر در پشت ایجاد می کند. اگر می خواهید طول لایه های خود را تنظیم کنید، از قیچی استفاده کنید تا تک تک دسته های مو را با دقت کوتاه کنید.
مطمئن شوید که آهسته پیش بروید و با احتیاط کوتاه کنید تا احتمال اشتباه یا کوتاه کردن بیش از حد مو کاهش یابد.

آموزش کوتاهی مو کرج
 
لایه بندی موهای کوتاه


مرحله 1 موهای خود را برای لایه بندی آماده کنید.
1
موهای خود را برای لایه بندی آماده کنید. بهتر است موهای کوتاه را زمانی که به طور یکنواخت مرطوب هستند لایه برداری کنید تا بتوانید موها را با دقت بیشتری کوتاه کنید. موهای خود را طبق معمول بشویید و حالت دهید، سپس با حوله آن را خشک کنید تا برای کوتاه کردن مو آماده شوید.
لایه برداری موهای کوتاه به تنهایی دشوارتر از لایه برداری موهای بلند است، زیرا شما هر لایه را به صورت جداگانه ایجاد می کنید. به خاطر داشته باشید که این روش فقط برای برش های سبک پیکسی کار می کند. به موهای خود نگاهی بیندازید و قبل از شروع دقیقاً تصمیم بگیرید که می خواهید لایه ها کجا باشند و چقدر کوتاه هستند.
برنامه ریزی کنید که موهای خود را در حمامی با نور مناسب با حداقل دو آینه کوتاه کنید تا بتوانید مرتباً پیشرفت خود را بررسی کنید و پشت سر خود را نیز ببینید.
مرحله 2 موهایتان را شانه کنید...


2
موهای خود را به چند قسمت شانه کنید . موهای کوتاه قبل از لایه برداری باید به چند قسمت تقسیم شوند. با استفاده از شانه موهای خود را با دقت به روش زیر تقسیم کنید:
با ایجاد بخشی در دو طرف تاج سر که در آن سر شروع به گرد شدن می کند، یک بخش "بالا جعبه" ایجاد کنید. این دو قسمت قسمتی از مو را در وسط سر ایجاد می کند.
این "جعبه بالا" را به سمت جلو شانه کنید و موها را به سمت پایین شانه کنید، به طوری که قسمت ها به وضوح مشخص شوند. همچنین ممکن است به پیچاندن موهایتان قبل از کوتاه کردن آن کمک کند.
بقیه را به دو قسمت تقسیم کنید: قسمت اول از تاج سر تا پیشانی امتداد دارد و قسمت دوم از تاج سر تا پشت گردن امتداد دارد.
مرحله 3 از یک شانه برای بلند کردن قسمت جلویی جعبه بالایی استفاده کنید.


3
از یک شانه برای بلند کردن قسمت جلویی جعبه بالایی استفاده کنید. موها را با زاویه نود درجه از سر بلند کنید و مستقیماً بین انگشت سبابه و انگشت میانی خود نگه دارید. انگشتان شما باید عمود بر پیشانی باشند.
مرحله 4 اصلاح ...


4
جعبه بالایی را کوتاه کنید . از یک قیچی تیز برای کوتاه کردن نوک موها از بین انگشتان خود استفاده کنید. اجازه دهید موها بریزند، سپس از شانه برای بلند کردن قسمت دیگری از مو در قسمتی که بلافاصله پشت قسمت جلویی است استفاده کنید. سپس کمی از موها را از قسمت اول به این قسمت جدید شانه کنید. این به عنوان راهنمای طول صحیح عمل می کند. آن را با زاویه 90 درجه از سر خود بین انگشت سبابه و انگشت میانی خود نگه دارید، سپس نوک آن را دقیقاً به همان طول موهایی که کوتاه کردید کوتاه کنید.
کوتاه کردن موها را از بالا تا زمانی که تمام قسمت های جلو و پشت جعبه را کوتاه کنید ادامه دهید.
از یک بطری اسپری پر از آب برای مرطوب نگه داشتن موها در حین حرکت استفاده کنید. اگر موهایتان خیلی خیس شد، آن را با حوله خشک کنید.
به دقت توجه کنید که کدام بخش از مو کوتاه شده و کدام بخش هنوز باید کوتاه شود. وقتی با موهای کوتاه کار می کنید، دوبار کوتاه کردن یک قسمت می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
تمام موها باید به یک اندازه کوتاه شوند. وقتی برش تمام شد از نظر ظاهری لایه لایه می شود.
مرحله 5 موهایتان را جدا کنید...


5
موهای خود را از وسط جدا کنید. پس از کوتاه شدن تمام تاپ باکس، قسمتی از موهای خود را با شانه کردن به طرفین تغییر دهید تا قسمتی از وسط آن صاف باشد.
مرحله 6 دو طرف موهای خود را کوتاه کنید.


6
کناره های موهایتان را کوتاه کنید. از جلوی موهای خود در اطراف پهلو به پشت، بخش هایی از مو را مستقیماً از بالای سر خود بلند کرده و بین انگشتان خود نگه دارید. موهایتان را طوری نگه دارید که انگشتانتان عمود بر پیشانی باشد. از قیچی برای کوتاه کردن نوک موهای خود استفاده کنید، سپس به بخش بعدی بروید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا لایه بالایی مو را در کنار سر خود کوتاه کنید، سپس سمت دیگر را انجام دهید.
مرحله 7 لایه های خود را بررسی کنید.


7
لایه های موی خود را بررسی کنید. اگر نقطه‌ ای ناهموار می‌بینید، یا می‌خواهید لایه‌های کوتاه‌ تری داشته باشید، از قیچی استفاده کنید تا موهای خود را هر بار با دقت کوتاه کنید. در این مرحله، می توانید لبه ها را نیز اصلاح کنید. موهای خود را به شکلی که می خواهید بپوشید شانه کنید و لبه ها را کوتاه کنید. اطراف گوش ها و پشت خط مو را بررسی کنید.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید