مانیکور ژل: راهنمای کامل برای ژل ناخن

مانیکور ژل: راهنمای کامل برای ژل ناخن

به دنبال مانیکوری هستید که در تعطیلات، یک هفته کاری پرمشغله و یک روز پروژه های عملی دوام بیاورد؟ اکنون زمان آن است که به فکر انجام مانیکور ژلی باشید. اما ابتدا، چند نگرانی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. برای یافتن بهترین نکات در مورد گرفتن و نگهداری ژل ادامه مطلب را از دست ندهید.


مانیکور ژل چیست؟

اکثر مراحل در مانیکور ژلی مانند مانیکور سنتی است - ناخن‌های شما کوتاه می‌شوند، سوهان می‌کشند و شکل می‌گیرند و کوتیکول‌های شما (در صورت درخواست) کوتاه می‌شوند، اما این همان جایی است که شباهت‌ها به پایان می‌رسد.

لاک ناخن ژل مانند لاک معمولی انجام می شود. با این حال، برای کمک به نگه داشتن آن برای استفاده طولانی مدت، با نور UV یا LED درمان می شود. هر لایه ژل لاک باید به مدت 30 تا 60 ثانیه به طور جداگانه عمل آوری شود. به جای اینکه منتظر بمانید تا ناخن‌هایتان خشک شود، می‌توانید به محض اینکه آخرین پوششتان گیر کرد، آن را ترک کنید.

علاوه بر این، مانیکورهای ژلی در برابر شکستگی و سایش و پارگی مقاوم‌تر هستند. آنها همچنین در سراسر مانیکور براق باقی می مانند.

ماندگاری مانیکور ژل به طور متوسط ​​چقدر است؟

مانیکور ژل می تواند حدود 10 روز تا سه هفته به لطف روند درمان دوام داشته باشد. مانیکور ژل قرار است تقریباً سه هفته دوام داشته باشد. هر چیزی فراتر از آن معمولاً به دلیل رشد طبیعی ناخن و ساییدگی آن عالی به نظر نمی رسد.

در حالی که ژل لاک به ماندگاری بیشتر از لاک معمولی معروف است، نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. شما می‌خواهید قبل از استفاده از لاک ژل (یا هر لاکی) تا حد ممکن تخت ناخن‌هایتان خشک شود.

این بدان معنا نیست که ناخن های شما باید شکننده باشند. در عوض، نباید آب، لوسیون یا روغن روی صفحات ناخن شما وجود داشته باشد، زیرا ممکن است مانع از چسبیدن لاک ژل شما شود.

تراشه ها و ناخن های شکسته همچنان با ژل ها امکان پذیر است، مانند هر مانیکور دیگری. آنها به سادگی کمتر احتمال دارد. در صورت تراشه یا شکستن ژل، نگه داشتن سوهان ناخن در دستتان مفید است.

اگر می توانید آن را به شکلی که می خواهید پر کنید و آن را به حال خود رها کنید. اگر قابل توجه است و نمی توانید فوراً به سالن برگردید، توصیه می کنیم برای پر کردن شکاف های رنگی به دنبال یک روکش هماهنگ باشید.

قیمت مانیکور ژل چند است؟

هزینه مانیکور ژل بسته به شهر، ایالت و تکنسین ناخن بسیار متفاوت است. مانیکور ژل می تواند از 150  تا 300 هزار تومان در مکان های بزرگ مانند لس آنجلس و شهر نیویورک هزینه داشته باشد.

آیا مانیکور ژل ایمن است؟

به دلیل کاهش میزان اشعه ماوراء بنفش، برخی از مارک ها به درمان LED تبدیل شده اند که عوارض جانبی ناخوشایندی کمتری دارد (سلام، لکه های تیره و چین و چروک، ناگفته نماند، در موارد شدید - بسیار غیر محتمل - سرطان)، بنابراین برخی از مارک ها تغییر کرده اند. به پخت LED.

مانیکور ژل در چند سال اخیر به محبوب ترین درمان در هر سالنی تبدیل شده است. لامپ‌های UV معمولی که برای درمان این محصولات استفاده می‌شوند دارای لامپ‌های متفاوتی نسبت به «تخت‌های برنزه» سنتی هستند و اغلب برندهای ناخن به لامپ‌های LED تبدیل می‌شوند، فقط به این دلیل که محصول را در 30 ثانیه به جای دو تا سه دقیقه با استفاده از لامپ UV درمان می‌کنند.

از طرف دیگر، اگر از لامپ UV برای خشک کردن لذت می برید، توصیه می کنیم ابتدا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. برخی از ژل ها، مانند اکثر رنگ های ناخن، با موادی با کیفیت بالاتر نسبت به سایرین ساخته می شوند.

در حالی که پیدا کردن لاک های ژل تمیز می تواند چالش برانگیز باشد، مواد اصلی که باید از آن اجتناب کنید دی بوتیل فتالات، فرمالدئید و تولوئن است. این مواد نه تنها سمی هستند بلکه سرطان زا نیز هستند.

بنابراین، اگر نگران خرید مسئولانه هستید، این چیزی است که باید از آن آگاه باشید.

آیا مانیکور ژل به ناخن شما آسیب می رساند؟

فرض کنید یک ترک در لاک ژل خود تشخیص داده اید. هرگز نباید بقیه را انتخاب کنید، هر چقدر هم که آزاردهنده باشد. مانیکور ژل به ناخن آسیب نمی رساند. چیزی که می تواند به آنها آسیب برساند، روش برداشتن ضعیف است، مانند کشیدن آن از روی ناخن.

مهم ترین نقطه ضعف مانیکور ژلی برداشتن ضعیف آن است. شما می توانید با پاک کردن صحیح و صبورانه لاک در خانه، یا جستجوی مانیکورهایی که برای پاک کردن لاک برای محافظت از ناخن های شما وقت می گذارند، از این امر جلوگیری کنید.

حتی اگر تمام دستورالعمل‌های حذف ژل سالم را دنبال کنید، ممکن است صفحات ناخن شما ظاهر شوند و احساس آسیب کنند. اگر ناخن‌هایتان پوسته می‌شوند، توصیه می‌کنیم ژل‌ها را برای مدتی حذف کنید و اجازه دهید ناخن رشد کند.

ما همچنین توصیه می کنیم از روغن کوتیکول روزانه برای کمک به رشد ناخن های خود استفاده کنید.


چگونه مانیکور ژل را به درستی پاک کنیم؟

از آنجایی که ژل یک اصطلاح بسیار گسترده است، همیشه باید از تکنسین خود بپرسید که از چه نوع ژلی استفاده می کند و چگونه آن را حذف کنید. به عنوان مثال، ژل های نرم باید صاف و خیس شوند. ژل های ژاپنی و پودر غوطه ور SNS (همچنین به عنوان ژل شناخته می شود) باید با یک فایل الکترونیکی (e-file) پر شوند. ژل های سخت باید قبل از خیساندن کاملاً جدا شوند و سایر ژل ها و پولیش های سنتی را می توان بدون خیس شدن خیس کرد.

با ورود دائمی اقلام جدید به بازار، هیچ فرآیندی برای همه وجود ندارد. بنابراین، مهم است که بر نیاز به دانستن آنچه روی ناخن های شما وجود دارد، تاکید کنید، البته فقط به خاطر اینکه مانیکوریست آنها را از بین ببرد.

اگر آغشته کردن ناخن به استون کار خوبی نیست، وقت آن است که صفحات ناخن خود را سوهان بزنید. براق ترین لایه لاک ناخن را با دقت زیاد سوهان کنید (بدون خراش دادن شدید). این لازم است تا استون به عمیق ترین لایه برسد و فرآیند تمیز کردن را تسریع کند.

اگر فایل الکترونیکی ندارید، توصیه می کنیم برای پاک کردن ژل لاک از یک فایل شن 100/180 استفاده کنید که در اکثر داروخانه ها قابل خریداری است.

هنگام از بین بردن براق، توصیه می کنیم از طرف 180 استفاده کنید، اما ممکن است لازم باشد از ضلع 100 برای شکستن لایه های متعدد پوشش رویی، ژل ساختمانی یا هنر ناخن استفاده کنید.

حتی اگر می خواهید فرآیند حذف ژل در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، اگر می خواهید ناخن های خود را سالم نگه دارید، بهتر است وقت خود را صرف کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک روش حذف آزمایش شده و واقعی داریم:

ابتدا با سوهان زدن کمی لایه پوششی را بشکنید.

پس از آن، نوک انگشتان خود را با فویل حلبی بپوشانید و توپ های پنبه ای آغشته به استون را به ناخن های خود بکشید.
10 دقیقه صبر کنید تا لاک خشک شود و سعی کنید آن را پاک کنید.
توصیه می کنیم در حالی که انگشتان خود را با فویل پوشانده اند، یک پارچه گرم شده را در اطراف انگشتان خود قرار دهید تا این عمل تسریع شود.

محلول ریمو ناخن های شما را شکننده می کند، بنابراین آبرسانی مجدد به ناخن بسیار مهم است. با این حال، اگر مستقیماً از یک مانیکور به مانیکور بعدی می روید، باید از روغن کوتیکول اجتناب کنید.

منبع :  www.blossomnailspa.net/gel-manicures-a-complete-guide-to-gel-nails

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید