چند وقت یکبار باید پدیکور کرد؟

چند وقت یکبار باید پدیکور کرد؟

یک پدیکور حرفه ای باید هر 4 تا 6 هفته یکبار انجام شود تا از سلامت پاهای شما اطمینان حاصل شود.


 آیا باید هر ماه یک پدیکور حرفه ای انجام داد؟

مردم اغلب در مورد اینکه چند وقت یکبار باید پدیکور انجام دهند سوال می کنند. هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه بهینه، جنبه های مختلفی باید در نظر گرفته شود. تکنسین شما می تواند به شما در ایجاد یک برنامه مراقبت از پا سفارشی کمک کند که شامل خدمات و تعداد دفعات انجام آنها و همچنین مراقبت های خانگی خاص است.

یک پدیکور حرفه ای باید هر 4 تا 6 هفته یکبار انجام شود تا از سلامت پاهای شما اطمینان حاصل شود.
یک روال 4 تا 6 هفته ای معمولاً برای افرادی که پاهای سالم و شادی دارند خوب است. این رژیم بر این فرض استوار است که شما در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای قابل توجه نیستید، بلکه سعی می کنید سطح فعلی مراقبت از پا را حفظ کنید. همچنین فرض بر این است که شما از پاهای خود در خانه مراقبت می کنید، مانند مرطوب کردن پاها و احتمالاً سوهان زدن پاها.

بسته به پای خود، ممکن است در طول یک فصل خاص کمک بیشتری بخواهید. در این مورد، یک فاصله چهار هفته ای می تواند ترجیح داده شود.

پدیکور

هر 3 تا 4 هفته یک پدیکور حرفه ای برای تقویت پوست و ناخن های خود داشته باشید
اگر پاها یا ناخن های شما مشکلاتی داشته باشند که باید به آن رسیدگی شود، پدیکور هر 3 تا 4 هفته یکبار مفیدتر خواهد بود. هر بازدید باید منجر به بهبودهایی نسبت به آخرین بازدید شود.

در حالی که برخی از پیشرفت‌ها بین بازدیدها از بین می‌رود، باید در دراز مدت مزایایی را مشاهده کنید و تکنسین شما می‌تواند در هر جلسه با شما تماس بگیرد تا تعیین کند که آیا می‌توانید به فاصله زمانی طولانی‌تری بروید یا خیر.

گاهی اوقات، پدیکور پزشکی مشتری را با موانعی شروع می‌کنیم و به ما این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را صرف کنیم تا همه چیز در جای مناسب خود قرار گیرد. حتی در این صورت، ممکن است برای دستیابی به نتایج مورد نظر، بازدیدهای زیادی لازم باشد.

به عنوان مثال، ما فقط می‌توانیم مقدار معینی از پینه را در یک روز بدون خطری از بین ببریم. اگر می خواهید بزرگترین تغییر را در کوتاه ترین زمان ببینید، درمان های میانی ممکن است بهترین انتخاب باشد.

جلسات درمانی بعدی می تواند به بهبود سریع کمک کند

شما می توانید در یک جلسه متمرکز برای رسیدگی به وضعیت خاص خود با درمان های درمانی ما شرکت کنید. در هفته 0، ما معمولاً یک پدیکور، معمولاً پدیکور پزشکی، و به دنبال آن یک درمان درمانی در هفته 2، و سپس یک پدیکور کامل دیگر در هفته 4 ارائه می‌کنیم. مشتریان می‌توانند به راحتی با استفاده از این برنامه فشرده، پیشرفت‌هایی را در یک بازه زمانی تسریع‌شده به دست آورند.

لایه برداری که با نام های صاف کننده پینه، ترمیم ترک یا کاهش ذرت نیز شناخته می شود یکی از خدماتی است که در سالن ارائه می شود. لایه برداری می تواند به کاهش یا حذف پوست کراتینه شده نامطلوب کمک کند، اما همچنین می تواند بیش از حد باشد. لایه برداری بیش از حد خشن ممکن است منجر به تحریک، تاول، ترک خوردن و رشد بیش از حد پینه شود.

این اثرات بد معمولا یک یا دو روز بعد از لایه برداری ظاهر می شوند، به همین دلیل باید در لایه برداری مراقب باشیم. چیزی که در زمان قرار ملاقات راحت و خوشایند به نظر می رسد لزوماً به این معنی نیست که در دراز مدت چیز خوبی خواهد بود.

ما لایه برداری حرفه ای را بیش از هر دو هفته توصیه نمی کنیم زیرا به دنبال نتایج طولانی مدت هستیم. مهم نیست که مشتریان ما چقدر مشتاق هستند، ما پوست آنها را بیش از حد لایه برداری نمی کنیم. ما مراقب شما و سلامتی شما هستیم!

منبع :  www.blossomnailspa.net/how-often-should-you-get-a-pedicure

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید