20 طرح ناخن ساده و زیبا

طرح و استایل های ساده و زیبا برای ناخن های کوتاه، ناخن های بلند، اکریلیک، ژل-x و هر چیز دیگری


بهترین بخش در مورد این inspo این است که می توان از آن در تمام طول سال و برای هر مناسبتی استفاده کرد. چه به دنبال طراحی ناخن زمستانی خوش‌حال باشید ، چه رنگ‌های گرم ناخن‌های پاییزی را ترجیح دهید ، چه رنگ‌های زنده ناخن‌های تابستانی را در آغوش بگیرید و چه در حال آماده‌سازی برای بهار با تعداد زیادی پاستیل هستید، می‌توانید چندین ایده خلاقانه را در زیر بیابید.

ما طرح هایی با قلب های شایان ستایش داریم که گزینه های عالی برای روز ولنتاین هستند . همچنین نسخه‌های مختلفی از مانیکور فرانسوی و ناخن‌هایی با رنگ خنثی وجود دارد که با زرق و برق، طلایی، مروارید یا سفید برجسته شده‌اند که می‌توانند به عنوان ناخن روز عروسی کار کنند . فرقی نمی‌کند شما یک دختر ماننی ژله‌ای باشید، یا عاشق پودرهای غوطه‌وری یا یک طرفدار ناخن آکریلیک آکریلیک ، چیزی در اینجا برای شما وجود دارد.

1
طرح ناخن ستاره های درخشان

با این ستاره های براق و پر زرق و برق بدرخشید و بدرخشید. اگر در طراحی طرح ها با رنگ تازه کار هستید، باید مثلث های کوچک ایجاد کنید و آنها را به هم وصل کنید. بهترین بخش این است که برای انتقال ایده نیازی به ایجاد ستاره های کامل ندارید.

بیشتر در cmnailsx@ ببینید

2
طرح ناخن شعله

برداشتی تازه از نوک فرانسوی شعله های آتش را در خود جای داده است. این طرح را در رنگ سفید امتحان کنید یا آن را با رنگ های نئون یا اصلی ترکیب کنید.

در @vanityprojects بیشتر ببینید

3
طرح ناخن قلب های پاستلی

این طرح شیرین ممکن است شما را به یاد یک آب نبات محبوب روز ولنتاین بیاندازد. از قلب های معمولی قرمز و صورتی تند خود فاصله بگیرید و این تنوع از رنگ های پاستلی را انتخاب کنید.

در @beautyhaven_byjodie بیشتر ببینید

 4
طرح ناخن سبز و طلایی

نه کاملاً یک نوک فرانسوی، اما این لهجه های طلایی و سبز ظریف روی نوک ناخن، طراحی ناخن فضای منفی جالبی را ایجاد می کند.

در @nailsbylauren.o بیشتر ببینید

5
طرح ناخن
 نیمه ماه های زرد

با پرکردن نیم ماه در پایه ناخن، رنگی به یک مانیکور ظریف اضافه کنید. زرد ستاره اینجاست، اما با خیال راحت به بررسی سایه های دیگر نیز بپردازید.

بیشتر در gel.bymegan@ ببینید

6
طرح ناخن آراسته با جواهرات

اگر از ما بپرسید، این ناخن ها دارای میزان بی نظیری هستند. جواهرات قلبی شکل در مرکز ناخن و ستاره‌های طلایی اطراف آن هم چشم‌نواز هستند و هم به راحتی اجرا می‌شوند.

در @samrosenails بیشتر ببینید

7
طرح ناخن شکوفه گل

رنگ های تند این طرح را به گزینه ای سرگرم کننده تبدیل می کند اما پایه ژل شکوفه ستاره واقعی است. هنگامی که پنج نقطه از لاک رنگ مورد علاقه خود را در بالای پایه قرار می دهید، تماشا کنید که به خودی خود "شکوفه می دهد" زیرا نقاط رنگی به آرامی گسترش می یابند و برای ایجاد گلبرگ ها پراکنده می شوند.


بیشتر در nailedbyliv___@ ببینید

8
طرح ناخن میوه ژل

دانه های کوچکی از رنگ های ژل تقریباً شفاف تنها با چند ضربه جلای سبز به دوست داشتنی ترین میوه ها تبدیل می شوند. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید آنها را به یک پایه خنثی اضافه کنید یا آنها را به رنگ روشن دلخواه خود رنگ کنید.

در @vanityprojectsmia بیشتر ببینید

9
طرح ناخن راه راه 

هر کسی که به یک نکته کلاسیک فرانسوی علاقه ندارد، این تنوع نوآورانه را دوست خواهد داشت. به جای ایجاد یک قوس کامل در بالای ناخن، خطوط سفید دوتایی را در سمت چپ ناخن خود متمرکز کنید تا این ظاهر اسپرت شود.

بیشتر در kxo.beauty@ ببینید

10
طرح ناخن خطوط سفید

کم بیان به معنای خسته کننده نیست. در واقع، این خطوط افقی و عمودی سفید، سطح مناسبی از علاقه را به یک مانوی نسبتا ساده اضافه می‌کنند.

در @thenailroomchats بیشتر ببینید

11
طرح ناخن سیاه و سفید

سیاه و سفید کلاسیک همیشه ناخن های شما را شیک و پیچیده نشان می دهد. این نوارهای سفید انتزاعی که روی یک نوک فرانسوی سیاه قرار می‌گیرند، دقیقاً این کار را انجام می‌دهند.

در @thelittlenailkitchen بیشتر ببینید

12
طرح ناخن صورت های خندان مواج 

با چند حرکت قلم مو و نقاط استراتژیک قرار داده شده، می توانید به این شکلک های متحرک دست پیدا کنید.

در @thatbitchdohernails بیشتر ببینید

13
طرح ناخن  براق

کمی زرق و برق راه زیادی را می برد. این تک خط زرق و برق که در پایه ناخن قرار گرفته است، طراحی سرگرم کننده و تازه ای را ایجاد می کند.

بیشتر را در @cure.nail.studio ببینید

14
طرح ناخن کروم و مروارید

اگر به‌دنبال یک طرح دخترانه از روند «ناخن‌های دونات لعاب‌دار» هایلی بیبر هستید، کروم با لهجه‌های مرواریدی راهی است که می‌توانید انجام دهید.

15
طرح ناخن امواج آبی

با این طراحی خلاقانه سر و صدا کنید. به سادگی سایه های آبی و سفید لهستانی را روی یک بشقاب یا پالت بچرخانید و به آرامی آنها را روی یک پایه برهنه قرار دهید تا جلوه موجی کوبنده داشته باشید.

16
طرح ناخن فرانسوی مات

در حالی که نکات فرانسوی همیشه به ظاهری کلاسیک می‌رسند، اما می‌توان آن را به راحتی با معرفی یک رنگ روشن و کت مات افزایش داد.

17
طرح ناخن تک نقطه

از یک ابزار نقطه‌گذاری برای ایجاد یک نقطه در پایه هر ناخن استفاده کنید. به آن به عنوان یک روش بدون عارضه برای افزودن تزیینات ظریف به ماننی صورتی کودک خود فکر کنید

18
طرح ناخن آمبره براق

با یک مهره از لاک براق شروع کنید و به آرامی آن را در مرکز ناخن خود بکشید تا جلوه ای امبر ایجاد کنید. از این تکنیک بر روی ناخن برهنه یا پایه برهنه استفاده کنید.

19
طرح ناخن سه رنگ

وقتی نمی توانید فقط یک رنگ را انتخاب کنید، سه رنگ را انتخاب کنید. خواه همانطور که در اینجا نشان داده شده است در مورد رنگ های مکمل تصمیم بگیرید یا رنگ های متضاد پر جنب و جوش را ترجیح دهید، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

20
طرح ناخن مرمر

چرخاندن چند خط سفید به یک پایه صورتی روشن، طراحی مرمری درجه یک را ایجاد می کند.

 

منبع : www.goodhousekeeping.com/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید