115 مدل موی باب بلند

مدل موی باب بلند و ترند 2024

آیا از مدل موهای فعلی خود ناامید شده اید؟ آیا بین کوتاهی یا بلند نگه داشتن موهایتان دچار مشکل هستید؟ مدل موی باب بلند را امتحان کنید ، تعادلی عالی بین بلند و کوتاه با روش‌های زیادی برای مدل دادن. اگر مدل موی براقی است که ترجیح می دهید، باب بلند خود را صاف بپوشید.


آیا می خواهید موهای خود را نازک کنید و به آنها حرکت دهید؟ یک باب بلند چند لایه زرق و برق دار با چتری نیز عالی به نظر می رسد. مدل موی باب بلند برای هر شکل صورت مناسب است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر سبکی کار خواهد کرد.


مدل موهای بلند باب ترند و زیبا 

با 115 مدل موی باب بلند برای انتخاب، مطمئناً ظاهر زیبا و دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.

1. باب بلوند بلند با چتری

باب بلوند بلند با چتری

چه موهایتان را با موج های نرم پر کنید و چه آن را صاف بپوشید تا آن برش زاویه دار را بهتر نشان دهید، یک باب بلند با هایلایت های بلوند به ظاهر جدید شما درخشش رنگ روشن زیبایی می بخشد.


2. باب بلند با چتری های مستقیم

باب بلند با چتری های مستقیم

آیا احساس می کنید موهای خود را از وسط باز کنید؟ هنگامی که یک باب بلند را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آرایشگر شما یک چنگک جانبی برش می دهد تا ابعاد صورت شما تغییر کند. آن را مستقیم بپوشید تا مدل موی شیک و براقی داشته باشید.

 

3. لوب لایه ای با چتری
 باب لایه بلند

یکی از ساده ترین راه ها برای افزودن قاب به باب بلند خود استفاده از چتری است. آنها را کوتاه بپوشید تا فقط به ابروها برسند و آنها را صاف کنید تا بر برش های لایه دار و زاویه دار تأکید شود.

 

4. باب بافته های بلند
 باب بافته های بلند
 

به دنبال آن مدل موی محافظ و مد روز هستید؟ موهای مشکی شما عاشق پوشیدن در یک باب بلند بافته شده در جعبه خواهد شد.

با انتهای مهره های رنگارنگ یا پیچیدن مو در رنگ های متضاد مانند بنفش و صورتی، لایه های قاب صورت را بیشتر به چشم بیاورید.

 

5. لوب بلوند
لوب بلوند
 

زنان عاشق احساس زنانگی و عشوه گری هستند، و ما عاشق مدل مویی هستیم که می تواند این احساس را در ما بیشتر کند! این احساس را به راحتی با رنگ موی پلاتینی روی یک باب بلند مواج با چتری های پرده ای بلند یا صاف با چتری های فوق العاده کوتاه دریافت کنید.

آموزش کوتاهی مو کرج6. مدل مو باب بلند برای صورت گرد

مدل مو باب بلند برای صورت گرد

اگر صورت بیضی یا گرد دارید، یک باب براق و زاویه دار برای شما ایده آل است. با حداقل یک ظاهر طراحی شده که فقط به یک قسمت مرکزی نیاز دارد، قفل های خوش طعم شما در کمترین زمان برای روز آماده می شوند.

 

7. لوب انباشته ضخیم

باب انباشته طولانی

برای موهایی که نازک یا نازک هستند، از یک لوب روی هم استفاده کنید. برش زاویه دار نه تنها فرم صورت گرد را نازک می کند، بلکه موهای نازک و نازک را نیز در صورت دست زدن به تاج، ضخیم می کند.

 

8. لبه نامتقارن جدا شده جانبی

باب بلند نامتقارن

مهم نیست چه فرم صورت دارید، نمی توانید با یک لوب نامتقارن اشتباه کنید. هنگام انتخاب موهای صاف و براق، به راحتی می توانید با یک قسمت جانبی به آن ها حالت دهید و حجم دهید. 


9. باب معکوس بلند
باب بلند معکوس بلندترین قطعات خود را در جلوی صورت نشان می دهد. برای بافت بیشتر، لایه‌های کوتاه را برش دهید و موج‌ها یا فرهای تنگ را اضافه کنید. یک استایل شیک زمانی که موها صاف می شوند به نظر می رسد.

باب معکوس بلند
10. باب خط طولانی

خط طولانی باب

اگر عاشق بازی با رنگ مو هستید و می خواهید آن را به رخ بکشید، یک باب بلند A این کار را انجام می دهد! قرمز روشن و قهوه ای را به موهای مشکی یا بلوند روشن را به موهای بلوند تیره اضافه کنید. سپس امواج زیادی اضافه کنید و سرها را تماشا کنید!

 

11. باب بلند فرفری

 

موهای فرفری فوق‌العاده ضخیم به شکلی نیاز دارند تا از به هم ریختگی آن‌ها جلوگیری کند. یک باب بلند با چتری آن حجم را کنترل می کند و جان تازه ای به فرها می بخشد. با چتری یا بدون چتری بپوشید، اما مطمئن شوید که یک محصول را خرد کنید تا حالت فر را بهتر کنید.


12. لبه موج دار وسط

باب مواج بلند

وقتی صحبت از حالت دادن به موها می شود، قسمت مرکزی واقعا دست کم گرفته می شود. روی یک باب بلند، قبل از اضافه کردن ترکیبی از بافت صاف و موج دار به نیمه پایینی مو، آن قسمت مرکزی را شانه کنید.


13. باب بلانت بلند

باب بلانت بلند

برای یک مدل موی مینیمالیستی، براق و شیک، یک باب بلند با برش صاف ضروری است. برای خانم هایی با موهای صاف و طبیعی که می خواهند ظاهری کم نگهدارنده داشته باشند عالی است. 


14. باب بلند مستقیم با قسمت میانی

لانگ استریت باب


با بلندترین تکه های مو در جلوی صورت، یک باب خط A باعث می شود صورت گرد یا مربعی باریک تر به نظر برسد. با بازکردن موها از وسط و صاف کردن موها بر طول آن تاکید کنید.


15. باب بلند بافت با چتری

بافت ها روشی عالی برای نشان دادن آن رنگ موی خاص هستند. با ترکیبی از صورتی روشن و زرد روی یک باب بلند صاف با چتری جسور باشید یا با بلوند خاکستری خنثی شوید.

بافت باب بلندبافت باب بلند
16. باب بلند آسیایی
زنان آسیایی معمولا موهای صافی دارند. با انتخاب یک باب بلند با انتهای شیب دار یا بدنه موج دار و چتری های کناری بلند، به بهترین ظاهر آن کمک کنید.

باب بلند آسیایی
17. باب شلوغ بلند

مهم نیست که چگونه یک باب بلند را استایل می کنید، لایه های بریده بریده آن را جذاب می کند. هنگام بیدار شدن از خواب، موها را با انگشت شانه کنید تا حالتی نامرتب داشته باشید. این یک برش مد روز و غیرقابل پیش بینی است که شکل موهای شما را زنده می کند!


18. باب پیکسی بلند

لانگ پیکسی باب

 

نمی توانید تصمیم بگیرید که چقدر کوتاه می خواهید بروید؟ باب های پیکسی بلند دارای تلاقی طول های کوتاه و بلند هستند. برش A-line طول تا فر یا لایه را فراهم می کند، در حالی که رنگ آمیزی جنبه خلاق شما را راضی می کند.


19. باب پشمالو بلند با چتری

باب پشمالو بلند

آیا از موهای نازک، پرپشت یا نازک ناامید هستید؟ از استایلیست خود بخواهید که روی چتری بلند و چتری های کوتاه چند لایه به صورت پشمالو لایه بندی کند. پس از صاف کردن موها، از یک محصول مو استفاده کنید تا بافت داغ و نامرتب را برای ظاهری ضخیم تر کنید. 


20. باب بلند برای موهای مشکی

باب بلند برای موهای مشکی
Caption

 اگر اهداف موهای مشکی شما شامل براقی و تارهای صاف است، باب بلند خود را صاف کرده و از مرکز جدا کنید. چه یک برش نامتقارن یا یک خط انتخاب کنید، نتیجه شما فوق العاده شیک خواهد بود! 


21. باب بلند برای صورت گرد

باب بلند برای صورت گرد

اغلب، خانم هایی با صورت های پهن یا گرد تمایل به فرم صورت باریک دارند. یک باب بلند می تواند به شما در انجام آن کمک کند. با برش خط الف یا با چتری کناری بروید. هر دو مدل فوق دارای هایلایت موهای زیبا هستند.

 

22. باب مستقیم ضخیم بلند

باب ضخیم بلند

راه دیگر برای کاهش حجم موهای پرپشت استفاده از باب بلند نازک شده است. بسته به ترجیحات حالت دهنده مو، می توانید آن را با چتری یا بدون چتری صاف کنید.

 

23. باب بلند برای موهای نازک
باب بلند برای موهای نازک

اگر با موهای نازک خسته کننده و خالی از زندگی سر و کار دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید آن را با یک باب بلند موج دار ضخیم کنید. این برش خط الف هر فرم صورت را صاف می کند و نگهداری آن آسان است.

 

24. باب بلند با بلندایاژ بلوند
باب بلند بالایاژ

خانم‌ها وقتی صحبت از مو می‌شود، بالیاژ را دوست دارند، زیرا به روشی طبیعی روی رنگ می‌آید. فقط نگاه کنید که یک بلوند روشن چقدر زیبا با پایه تیره روی این باب بلند مواج ترکیب می شود!

 

25. Ombre Lob مستقیم
اومبر باب بلند

برای خانم‌هایی که عاشق بازی با رنگ مو هستند، به این روش‌های خیره‌کننده برای پوشیدن ترکیبی از رنگ‌های جسورانه به عنوان آمبره روی یک باب بلند نگاهی بیندازید! قفل های مستقیم براق به زیبایی بخش های ضخیم رنگ را نشان می دهند. 

 

26. باب بلند با هایلایت
باب بلند با نکات برجسته

با پایه قهوه ای تیره روی یک باب بلند شروع می کنید؟ هایلایت های بلوند یا کاراملی توجه را به شکل مدل موی شما جلب می کند. باب نامتقارن را مستقیم بپوشید تا ظاهری صاف داشته باشید یا برای نرمی معمولی آن را با امواج پر کنید.

 

27. لبه میانه
لبه میانی

به دنبال مدل موی بیدار شدن و رفتن هستید؟ با جدا کردن باب بلند خود در مرکز، در عرض چند دقیقه آماده خواهید بود که روز را بگذرانید! بافت آن را لمس کنید و با یک آهن صاف یا شانه انگشتی در موس، حالت مو را به هم بزنید. 

 

28. باب بلند با قسمت جانبی
باب بلند با قسمت جانبی

برای هر شکل صورت، یک قسمت از مرکز به سرعت تغییر ابعاد می دهد. موهای فر یا چین دار به شما موج های ساحلی می دهد که برای شب های بیرون رفتن با دختران عالی است.

 

29. لوب آندرکات قرمز
لانگ آندرکات باب

نگاهی به لبه‌های پانک از طریق آندرکات، نقطه‌ی نمایشی روی این لبه‌ی رنگی قرمز رنگ است. رنگ را با هایلایت های قرمز تیره یا روشن یک درجه به خود بگیرید. 

 

30. لبه مواج بافت
باب بلند بافت

اگر تابستان است و می‌خواهید مدل موی آماده‌ای برای ساحل داشته باشید، هایلایت بلوند یا آمبره برای رساندن موج‌های بلند باب به کیفیت پری دریایی ضروری است. برای تغییر کمی، می توانید انتهای آن را صاف کنید.

 

31. باب تاب نامتقارن بلند
باب تاب بلند

با کوتاه‌ترین لایه‌های پشتی که در نزدیکی صورت بلندتر می‌شوند، یک باب تاب بلند یک برش کم استفاده است که برای بسیاری از خانم‌ها جذاب است. مدل ساده و باکلاس در مدل موی صاف از دست نمی رود.

 

32. لوب کثیف رنگ شده
لوب کثیف

هر چه مو بزرگتر باشد، کوتاه تر! اگر این فلسفه مو است که شما با آن زندگی می کنید، یک مدل موی موی نامرتب با موج ها نام شما را صدا می کند! بلوند روشن با چتری های پرده ای را برای ظاهر دختر همسایه انتخاب کنید یا با این رنگ قرمز تیره بالا برای حالات بد دخترانه استفاده کنید.

 

33. باب سبزه بلند
باب سبزه بلند

وقتی صحبت از رنگ موی خنثی به میان می آید، قهوه ای یک انتخاب کلاسیک مناسب برای بسیاری از رنگ های پوست است که آن را برای یک باب بلند عالی می کند! لبه صاف خود را به سمت پایین و گشاد بپوشید یا به صورت نیمه زیبا که بر برش را تأکید می کند. 

 

34. لب بلوند قسمت میانی
باب بلند

با یک رنگ روشن زیبا مانند بلوند روشن، نیازی به یک ظاهر طراحی نخواهید داشت. در صورت وجود، در قسمت مرکزی شانه بزنید و رشته های آهنی صاف را برای براق بودن شانه کنید. 

 

35. Long Stacked Bob
مدل موی باب انباشته بلند

موها با لایه‌های فراوان و ترکیبی از بلوند روشن و تیره به‌نظر می‌رسند. در یک صورت بیضی، قطعات جلویی بلندتر روی یک باب انباشته بلند زوایای را برای ظاهری نرم گرد می کنند.

 

36. باب بافت بلند
بافت باب بلند

چگونه می توان یک صورت گرد را با بافت قاب کرد؟ یک باب بلند موج دار به آن بدهید و موهای آن را در کناره تقسیم کنید و روی آن را با رنگ موی نقره ای بپوشانید. وقتی قسمت کناری بعد از بین می رود، نیازی به چتری نیست.

 

37. لب سیاه با Ombre
باب بلند برای موهای مشکی

برای موهای مشکی، رنگ موی مسی یا کاراملی انتخابی عالی برای ترکیب با آن است. برای استایل ساده و در عین حال شیک، به سادگی باب بلند مشکی خود را مستقیم بپوشید.

 

38. باب بلند برای صورت گرد
باب بلند برای صورت گرد

مدل موهای بلندتر نیز مانند این باب سبزه برجسته، صورت های گرد را متعادل می کند. در حالی که صاف به نظر می رسد، بسیاری از بدن های مواج بهتر به نظر می رسند و حال و هوای معمولی و معاشقه ای به شما می دهند.

 

39. باب ضخیم بلند
باب بلند برای موهای ضخیم

موهای پرپشت را با یک باب بلند تازه کنید. اگر موهای شما تیره است، هایلایت های بلوند یا کاراملی به خوبی ترکیب می شوند. برای موهای روشن تر، رنگ بلوند یا تیره متضاد را انتخاب کنید.

 

40. باب آندرکات بلند
لانگ آندرکات باب

با افزودن یک آندرکات به باب بلند، بهترین هر دو کلمه را با یک لبه دریافت کنید. برای استایل بیشتر، یک رنگ محو با جزئیات تراشیده شده اضافه کنید.

 

41. لب بافت
لبه بافت

لوب بافتی به زنده کردن موهای نازک کمک می کند. چه از اتوی فر برای موج های ضخیم استفاده کنید یا از کمی محصول مو و خراش دادن قفل ها با انگشتان، نتیجه موهای بزرگ و جذاب خواهد بود.

 

42. باب تاب بلند
باب تاب بلند

آیا موهای شما به طور طبیعی صاف است یا اغلب آنها را صاف می‌کنید؟ روی طول با باب بلند تاکید کنید. قسمت را در مرکز قرار دهید یا برای پوشاندن یک پیشانی بزرگ به سمت چنگ زدن بروید.

 

43. بافته های باب بلند با انتهای مجعد
قیطان های باب بلند

برای موهایی که از قبل بافته شده اند، اجازه ندهید که سست شوند. آن را تا اندازه شانه برش دهید و با مخلوطی از رنگ کاراملی یا مسی به آن موج بزنید. این سبک برای کار و زندگی خانگی عالی است.

 

44. باب مستقیم سبزه بلند
باب سبزه بلند

با کوتاه کردن موهای بلند، فقط چند اینچ کوتاهتر کنید تا به یک باب بلند تبدیل شوید. صاف کردن موها با کوتاه کردن کوتاه بسیار پیچیده است، اما همچنان می توانید موها را به یک مدل موی گاه به گاه زیبا بکشید.

 

45. باب بلند با طرف تراشیده شده
باب بلند با طرف تراشیده شده

صورت بیضی شکل را با یک طرف کوتاه کردن موی خود برجسته کنید و طرف دیگر را تراشیده کنید. با هایلایت های بلوند، آن را زنانه نگه دارید، و موج هایی را به آن اضافه کنید تا برای یک قرار ملاقات کنید.

 

46. ​​باب زاویه دار 
باب بلند زاویه دار با مدل موی جانبی برای زنان

اگر موهای صافی دارید، این باب بلند زاویه دار زیبا با یک قسمت کناری یک انتخاب عالی خواهد بود. به طول این لوب نگاهی بیندازید. انتهای آن روی سینه می ریزد. آنها باید به سمت داخل حالت داده شوند تا مدل مو حتی موثرتر باشد.

 

47. باب بلند قرمز
باب بلند برای زنان

مهم نیست که کدام مدل موی باب بلند را انتخاب می کنید، سعی کنید به رنگ مو توجه زیادی داشته باشید. اگر رنگ خودتان خیلی روشن نیست، آن را قرمز کنید. سایه های قرمز کار بسیار خوبی برای روشن کردن ظاهر شما انجام می دهند و برای ایجاد تغییر در تصویر فوق العاده هستند.

 

48. باب خط A بسیار بلند
باب خط بلند

طول باب بلند شما می تواند متفاوت باشد. برخی از زنان به دنبال باب های بسیار بلندی هستند که حدود 10 اینچ از چانه شما پایین می آیند. مهم است که به یاد داشته باشید که هر چه مدل موهای شما طولانی تر باشد، به مراقبت بیشتری نیاز دارد. مخصوصاً اگر از باب بلند خود خوشتان می آید.

 

49. باب مواج
مدل موی باب بلند مواج دخترانه

اگر موهای موج دار دارید، هنوز هم می توانید یک باب بلند چشمگیر داشته باشید. با این حال، شما باید در مورد باب های یک خط و زاویه دار فراموش کنید، زیرا چنین خطوطی به دلیل امواج قابل مشاهده نیستند. یک باب معمولی با همان طول درست کنید و سعی کنید آن را مرتب نگه دارید.

 

50. لوب فرفری با چتری های کناری
مدل موی باب بلند فرفری زیبا

اگر از باب بلند ساده و صاف خود خسته شده اید، می توانید آن را فر کنید. ایجاد فرهای نرم همیشه یک ایده عالی برای تنوع بخشیدن به تصویر شماست. با این حال، فراموش نکنید که فرها می توانند باب بلند شما را به یک باب معمولی تبدیل کنند زیرا موهای شما کوتاه تر به نظر می رسد.

 

51. باب بلند بلوند با امواج
6
مدل موی باب بلند معمولی بلوند و مواج با تاپ جاروب شده از کناره بسیار چشمگیر به نظر می رسد. اگر موهای شما نازک است و به حجمی نیاز دارید، جارو کردن قسمت بالایی به شما کمک می کند تا یک آرایش کامل داشته باشید. برای دست نخورده نگه داشتن مدل مو به مقداری اسپری مو نیاز دارید.

 

52. باب لایه بلند
مدل موی باب بلند چند لایه برای زنان
اگر موهای ضخیم و صافی دارید، یک باب بلند چند لایه را دوست خواهید داشت. آن را تا زمانی که می خواهید درست کنید، فقط فراموش نکنید که نیاز به یک ظاهر طراحی دارد. از چالش هایی که چنین باب طولانی به همراه دارد نترسید. نتیجه واقعا شگفت انگیز خواهد بود.

 

53. باب بلند با چتری کنار
8
اگر شما زنی با فرم صورت بلند هستید، باید باب بلند را در نظر بگیرید. چتری‌ها کار بزرگی می‌کنند که صورت شما را بیضی‌تر نشان می‌دهد و در عین حال به موهایتان کمی خوش‌رنگ می‌دهد. چتری های بلند خود را به پهلو بکشید و انتهای آن را زیر تارهای کناری مو پنهان کنید.

 

54. باب بلند نامتقارن
مدل موی باب بلند نامتقارن برای زنان
اگر طرفدار یا برش های نامتقارن شیک هستید، این برش باب برای شما مناسب است. یک طرف باب خط الف را کوتاهتر از طرف دیگر کنید و واقعاً بیانیه ای خواهید داشت. حتماً هر روز به این باب بلند مدل دهید تا عدم تقارن مشخص شود.

 

55. باب مستقیم جدا شده جانبی
باب بلند دخترانه
اگر ظاهر بادگیر را دوست دارید، یک مدل موی باب بلند معمولی برای شما مناسب است. موهایتان را به یک اندازه درآورید و بگذارید روی شانه هایتان بیفتند. یکی از رشته های بالایی را از کنار جارو کنید تا بدون هیچ تلاشی مقداری حجم داشته باشید. این یک مدل موی عالی برای پر کردن موهای سکسی است.

 

56. باب بلند با قاب های برجسته چهره
لوب برجسته
با ایجاد هایلایت های هوشمند، مدل موهای باب بلند خود را خاص تر کنید. اگر می خواهید تصویر خود را روشن کنید، از رنگ هایی مانند قرمز و بلوند استفاده کنید. اگر برای تغییرات چشمگیر آماده نیستید، سایه ای را کمی روشن تر از رنگ طبیعی خود انتخاب کنید.

 

57. انتهای فر شده
مدل موی باب بلند برای خانم ها
با فر کردن انتهای آن، کمی تنوع به باب بلند خود بدهید. اگر بتوانید آن را در طول روز مرتب نگه دارید، این مدل مو به ویژه منحصر به فرد به نظر می رسد. قسمت بالایی با کمک مقداری ژل مو براق می شود تا انتهای مواج یا مجعد را مشخص کند.

 

58. Long Ombre Bob
مدل موی زیبای آمبره
آمبره ها امروزه بسیار محبوب هستند و به خصوص با لوب ها ظاهر خوبی دارند. از آرایشگر خود بخواهید سایه مناسب را برای آمبره شما انتخاب کند. شما می توانید از محافظه کار به ظالمانه تبدیل شوید. باب بلند به شما این امکان را می دهد که بیش از نیمی از طول موهای خود را رنگ کنید.

 

59.  باب لانگ استریت
14
اگر می خواهید تأثیری بگذارید، مدل موهای خود را به طور چشمگیری تغییر دهید. دختران سیاه‌پوست با موهای مجعد پس از صاف شدن موهایشان با یک باب بلند شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. برای تأثیر بیشتر، انتهای آن را معکوس کنید.

 

60. قسمت کناری لوب بلوند
مدل موی باب بلند زاویه دار مورد علاقه شما
ساخت باب های بلند زاویه دار آسان است اما نگهداری آن سخت است. هر مدل موی با زاویه نیاز به استایل بسیار خوبی دارد تا مرتب به نظر برسد. در غیر این صورت، زوایا فقط گم می شوند. هرچه باب خود را طولانی‌تر بسازید، انتهای آن‌ها تیزتر می‌شوند و بیشتر نمایان می‌شوند.

 

61. باب آشفته
16
اگر موهای بلند و موج دار دارید، خیلی سخت است که آنها را مرتب کنید. پس چرا به سراغ مدل موهای باب بلند نامرتب نروید؟ موها به یک اندازه کوتاه می شوند به جز رشته های جلویی که کمی کوتاه تر شده اند. در اینجا نیازی به یک ظاهر طراحی نیست. فقط سرت را پرت کن و برو!

 

62. ضربه های مخفی
17
پنهان کردن چتری زیر رشته های جلویی باب بلند ایده خوبی است. اول از همه، حاشیه بسیار مرتب به نظر می رسد و دوم اینکه شکل صورت برای دخترانی با صورت های بلند بیضی تر به نظر می رسد. چتری های مخفی به آن ذوق کوچکی تبدیل می شود که هر مدل مویی برای خاص به نظر رسیدن نیاز دارد.

برش موی چتری جاروب شده

 

63. امواج بزرگ
مدل موی دخترانه با موج های بزرگ
مدل‌های موی باب بلند صاف بسیار مرتب به نظر می‌رسند و برای ظاهر اداری فوق‌العاده هستند. اما برای موقعیت های خاص چه می کنید؟ آنها را فر کن! فرهای بزرگ هر برش باب بلند را چشمگیر جلوه می دهد و به شما کمک می کند تا از بین مردم متمایز شوید.

 

64. چتری بلند راست
19
اضافه کردن چتری بلند به باب بلند شما ایده فوق العاده ای است. کاری کنید که آنها به چشمان شما برسند و مدل موهای شما بلافاصله خاص می شود. می‌توانید بین چتری‌های بی‌حس و چتری یکی را انتخاب کنید. در هر صورت، باب بلند شما شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

65. باب بلوند پلاتین
مدل موی باب بلند حجیمی که دوست دارید
اگر می‌خواهید حرفی بزنید و سرتان به سمت شما برگردد، به سراغ باب موهای بلند حجیم بروید. این مدل مو با بلند کردن قسمت بالای مو با سشوار و استفاده از مقداری اسپری مو برای مرتب نگه داشتن آن به دست می آید.

 

66. باب بالایاژ
21
اگر یک مدل موی باب بلند خاص می خواهید، یک باب چند رنگ بسازید. شما باید لایه های مختلف موهای خود را با رنگ های مختلف رنگ کنید. سپس رشته کناری را به سمت دیگری بکشید تا تفاوت رنگ را نشان دهید.

 

67. لوب نامتقارن مواج
مدل موی باب بلند نامتقارن موج دار
اگر موهای موج دار دارید، هنوز هم می توانید یک مدل موی باب بلند نامتقارن بسیار چشمگیر داشته باشید. خانم ها نباید روشی عالی که عدم تقارن مدل مو باعث می شود آنها را به نظر برسند را فراموش کنند. انتهای آن را صاف و بدون زاویه قرار دهید.

 

68. باب بلند و مواج
مدل موی بلند و موج دار
باب های بلند در اندازه های مختلف وجود دارد. شما می توانید یک باب بلند بسیار بلند بسازید که شگفت انگیز به نظر برسد. موهای خود را تا زمانی که می خواهید بلند کنید. اگر قفل های شما موج دار هستند، رشته های جلویی را کوتاه تر از پشت کنید. این کمک می کند تا مدل موی شما مرتب باشد.

 

69. قسمت جانبی بلانت باب
24
بهترین راه برای به رخ کشیدن باب بلندتان این است که آن را صاف و مرتب کنید. مدل موی زاویه دار روی موهای خیلی صاف به بهترین شکل به نظر می رسد. چنین باب بلندی نیاز به نگهداری از جانب شما و مسواک زدن مکرر دارد. اما نتیجه واقعاً برخی از سرها را به سمت شما برمی‌گرداند.

 

70. نامرتب و نامتقارن
مدل موی نامرتب و نامتقارن برای خانم ها
این گونه لوب های نامتقارن و نامرتب که در تصویر می بینید، چندان محبوب نیستند، اما بیان خوبی دارند. اگر از ظاهر نامرتب نمی ترسید، این رشته های نامتقارن به شما کمک می کنند که ظاهر و احساس فوق العاده ای داشته باشید.

 

71. بلند و ساده
26
این مدل موی باب بلند بسیار ساده به خصوص برای دخترانی که به دنبال چیزی بیش از حد چشمگیر نیستند بسیار زیبا خواهد بود. این مدل مو برای خانم ها در هر شغلی عالی است. چنین باب بلندی برای صاف و مرتب نگه داشتن نیاز به نگهداری کمی دارد.

 

72. نیمه تا مو
مدل موی باب بلند
حالت دادن به باب بلند صاف شما ممکن است پیچیده باشد. پس چه کاری می توانید انجام دهید تا با کمترین تلاش آن را مرتب نگه دارید؟ با بستن رشته های کناری باب بلند خود در پشت با یک نوار الاستیک، یک مدل موی ساده ایجاد کنید. این یک راه حل سریع برای دخترانی است که محدودیت زمانی دارند.

 

73. باب یک قد
28
اگر می‌خواهید ظاهری رویایی و رمانتیک داشته باشید، برای استایل کردن لبه‌تان زیاد سخت نگیرید. فقط قفل های خود را صاف و بادگیر نگه دارید. می توانید یکی از رشته های جانبی را به سمت دیگری شانه کنید تا طعمی به تصویر خود اضافه کنید.

مدل موهای باب درجه یک برای زنان

 

74. لوب کثیف
مدل موی باب بلند شیک دخترانه
برای شیک کردن باب بلند ساده خود کار زیادی لازم نیست انجام دهید. فقط موهای خود را فر کرده و با ژل مو محکم کنید. چنین مدل براقی در دهه 1920 ایده خوبی برای یک موقعیت خاص خواهد بود و می تواند به یک مدل موی روزمره برای دخترانی با موهای موج دار تبدیل شود.

 

75. باب معکوس بلند با لایه ها
مدل مو باب بلند برای زنان
اگر موهای شما بلند است، فضای زیادی برای تخیل دارید. شما می توانید زوایای بلند واقعا تیز ایجاد کنید که به شما کمک می کند یک مدل موی واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید. قبل از ساختن زوایا، لطفاً زمان لازم برای استایل کردن روزانه آنها را در نظر بگیرید.

 

76. لبه تمیز
مدل موی باب بلند مرتب برای زنان
این یک ایده باب بلند عالی برای دخترانی با موهای نازک است. از آنجایی که بلند کردن روزانه مو برای حجم دادن معمولاً یک گزینه نیست، جارو کردن برخی از تارها به عقب این کار را انجام می دهد. به نظر می رسد که حجم صدا به دلیل وجود برخی رشته ها در پشت کاهش یافته است.

 

77. لبه صورتی پاستلی
33
افزودن سایه های ظالمانه به مدل موی شما همیشه سرگرم کننده است. این ساده ترین راه برای بیان بیانیه است. چند رنگ صورتی روشن، سبز یا آبی را در نظر بگیرید . شما شگفت زده خواهید شد که چگونه فقط کمی رنگ مو می تواند تصویر شما را کاملاً تغییر دهد.

 

78. Wispy به پایان می رسد
مدل موی باب بلند با انتهای Wispy
اگر موهای شما خوب است، در نظر داشته باشید که انتهای باب خود را صاف کنید. به این ترتیب یک مدل موی شیک خواهید داشت که کسل کننده به نظر نمی رسد. انتهای Wispy کمی حجم و استایل زیادی به تصویر شما می بخشد. از استفاده از این ترفند نترسید.

 

79. باب شگی بلند
مدل موی باب بلند برای سال 2023

یکی از ساده ترین راه ها برای حجیم کردن مدل موی باب بلندتان این است که موها را اذیت کنید. راه دیگر شانه کلاسیک سمت بالا است. از اینکه مدل موی خود را کمی نامرتب کنید نترسید. ظاهرهای بادی و درهم و برهم شیک هستند.

 

80. بازی رنگ
مدل مو برای دختر خوب
دانستن نحوه استفاده از رنگ مو برای ساخت یک مدل موی بسیار چشمگیر و منحصر به فرد ضروری است. رنگ کردن موهای خود را در همه مکان های غیر معمول در نظر بگیرید. می‌توانید ریشه‌ها و نوک‌ها را با سایه روشن‌تر رنگ کنید تا باب بلندتان واقعاً بدرخشد.

 

81. چتری فرفری
ترندهای مدل مو باب بلند
شما به دیدن چتری‌های بی‌رنگ و نازک عادت کرده‌اید، اما پیدا کردن لبه‌های مجعد سخت است؟ این یک دلیل عالی برای استفاده از چتری های مواج یا مجعد است. مدل موی شما قطعا یکی از منحصر به فردترین مدل های بلوک خواهد بود. تا زمانی که می خواهید از این باب بلند شیک لذت ببرید.

 

82. کلاسیک مواج
مدل موی کلاسیک مواج دخترانه
یکی از روش های کلاسیک برای ایجاد مدل موی باب بلند این است که انتهای آن کمی موج دار باشد. چنین مدل مویی برای خانم هایی با قفل های مواج که دوست ندارند با صاف کردن آنها زحمت بکشند عالی است. ظاهر طبیعی اغلب بهترین است.

 

83. لایه لایه و منحصر به فرد
39
اگر موهای شما به اندازه کافی ضخیم و بلند باشد، می توانید به راحتی این باب بلند را ایجاد کنید. قسمت کناری ساخته شده و چتری های بلند بلند می شوند و به شکل موج های منظمی در می آیند. بقیه قسمت‌های باب بلند نیز به صورت موج‌های عقب کشیده شده است.

 

84. برو طبیعی
مدل موی طبیعی دخترانه
اگر زیاد اهل استایل نیستید، به راحتی می توانید باب بلند خود را بسیار طبیعی نگه دارید. این امر مخصوصاً برای خانم هایی با موهای موج دار و سخت به نظر می رسد. فقط کافی است با برس زدن یکی از رشته ها از بالا و طرف مقابل، کمی مزه به باب بلند طبیعی خود اضافه کنید.

 

85. چتری بلانت
مدل موی باب بلانت با چتری
چتری های کاه ایده خوبی برای دخترانی است که صورت های بلند دارند. بنابراین، اگر مدل موی باب بلندی دارید و می‌خواهید صورتتان بیضی‌تر به نظر برسد، چتری‌های صاف ایجاد کنید. انتهای باب بلند خود را نیز صاف نگه دارید زیرا زوایای صورت کشیده می شود.

 

86. مدل موی باب بلند برای عروسی
مدل مو باب بلند برای عروسی

وقتی فصل عروسی در اوج است، چرا مدل مویی نپوشید که کاملاً ظاهری برنده به شما بدهد! دارای هایلایت های بلوند خاکستری و مدل موی نیمه بالا است. باب بلند را به یک بافت مواج نرم تبدیل کنید تا ظاهری خیره کننده داشته باشید.

 

87. مدل موی نیم‌بالا و باب بلند


اگر به دنبال لباس‌های اثیری هستید، این نیم‌تنه نامرتب با مدل موی باب بلند مخصوص شماست. اگر رنگ پوست روشنی دارید، یک Ombre سبک اسطوخودوس را آزمایش کنید. ساختار مواج نرم مدل موی باب بلند باعث می شود کل ظاهری جادویی تر به نظر برسد.

 

88. احساس قرمزی مو


شما می توانید هر رنگی را با یک مدل موی باب بلند آزمایش کنید، اما اگر موهای قرمز طبیعی دارید، برای دستیابی به یک چشم انداز هیجان انگیز به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، می توانید موهای قرمز را با بالیاژ بلوند ست کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید.

 

89. مدل موی کوتاه و باب بلند فرانسوی


قیطان ها عناصر زنانگی بیشتری را به ظاهر کلی زنان اضافه می کنند. ظاهر بالا دارای پایه سبزه، قیطان فرانسوی و هایلایت های صورتی است.

 

90. باب بلند راست برای زنان آسیایی
باب بلند برای زنان آسیایی

زنان آسیایی می توانند با استفاده از لایه های برش تیغ برای زوایای تیز، یک عنصر چشمگیر به موهای باب بلند خود اضافه کنند. برای موهای صاف، صاف و موج دار ایده آل است. موهای جلو را به صورت چتری های کناری حالت دهید تا ظاهری تند داشته باشید و پیشانی پهن خود را نیز پنهان کنید.

 

91. فرهای طبیعی


فرم دادن و حفظ فرهای طبیعی اغلب دشوار است، به طوری که اکثر خانم ها به راحتی در هنگام مدل دادن به گیج های گره خورده سرسخت تحریک می شوند. در چنین مواقعی، مدل موی باب بلند باعث می شود که دوباره عاشق فرهای دوست داشتنی خود شوید!

 

92. مدل موی باب بلند با تیغ


این یک روش باورنکردنی و مد روز برای بافت یال شما است. رنگ مو بلوند توت فرنگی گرم به دلیل زیبایی بسیار نرم و صیقلی که دارد، انتخاب مناسبی برای پوشیدن در فصل تابستان است.

 

93. برش باب چتری با چتری


سبکی که نیاز به نگهداری بسیار کم دارد و دارای ویژگی های فوق العاده بافتی است! برای آن دسته از خانم‌هایی که به دنبال تضاد رنگی پر جنب و جوش به شکل نورهای کم نور هستند، ایده‌آل است، زیرا مدل موی باب بلند متلاطم، نورهای کم نور را کاملاً بیان می‌کند. چتری های کوتاه کوتاه زیبایی شما را افزایش می دهد.

 

94. باب بلند بالایاژ


بالیاژ بلوند به مدل موهای باب بلندی که خانم ها دوست دارند برای ظاهری شیک استفاده کنند، ابعاد بیشتری می بخشد. چتری های جلو را در کناره ها کمی جارو کنید تا ویژگی های تیز داشته باشید و چتری ها را در جهت معکوس به ساختار مواج درهم و برهم تبدیل کنید تا قاب بندی صورت انجام شود.

 

95. آن را کثیف نگه دارید
مدل مو باب بلند نامرتب

فرهای زیبای طبیعی خود را، صنوبر، در آغوش بگیرید. گیسوان خود را بعد از هر بار شستشو مرطوب نگه دارید، اما در طول حالت دادن به موهای خود از یک محصول مات استفاده کنید تا ویژگی های گره خورده طبیعی را حفظ کنید.

 

96. مدل موی باب موج دار


لایت‌های بلوند پلاتینیوم قطعاً بیانیه‌ای را در مورد موهای باب بلند بلوند طبیعی ایجاد می‌کنند! با تبدیل موهایتان به موج‌های نرم، جذابیت و جذابیت بیشتری به ظاهرتان ببخشید.

 

97. کوتاه کردن مو باب بلند برای موهای ظریف


مدل موی باب بلند حجم و بافت بیشتری به موهای ظریف می دهد. برای داشتن این ظاهر، یک طرف را بلند و طرف دیگر را برای ویژگی زاویه دار کوتاه تر نگه دارید. موها را از طریق پارتیشن کناری درهم به دو قسمت جدا کنید. لاک ها را با رنگی صاف و گرم برای ظاهری شیک برجسته کنید.

 

98. مدل موی رنگین کمانی


مدل موی باب بلند را با رنگ های رنگین کمانی لذت بخش با ته رنگ مشکی برای ویژگی های چند بعدی ست کنید. لبه های خود را با فر کردن آهن به بافت مواج تبدیل کنید تا به لایه ها و رنگ های پر جنب و جوش شفافیت بیشتری ببخشید.

 

99. لوب متوسط


چه چیزی می تواند برای خانم های شاغل پیچیده تر و زیباتر از این مدل موی باب بلند باشد تا ظاهری غالب داشته باشند که اعتماد درونی آنها را فریاد بزند! می‌توانید آن را ساده و صاف نگه دارید، اما برای داشتن ظاهری جذاب، می‌توانید بلوند طلایی را روی موهایتان بزنید.

 

100. جسور و شیک
مدل مو باب بلند

خانم‌هایی که موهای باب بلند دارند می‌توانند با استفاده از خالکوبی‌های آستین گلدار و رنگ موی هلویی پر جنب و جوش، شخصیت جسورانه او را نشان دهند. اگر این عنصر جسورانه را در خود دارید، این لباس شیک مطمئنا برای شما مناسب است!

 

101. مدل موی باب بلند گاه به گاه


اکثر خانم ها دوست دارند مدل موی باب بلند را همراه با لایه های نامتقارن بپوشند، زیرا باعث ایجاد بافت اضافی و جریان زنده به مو می شود. شما می توانید این ظاهر را به عنوان یک لباس غیررسمی برای یک روال روزانه بدون زحمت به همراه داشته باشید. می توانید موهای خود را نیز رنگ کنید تا کلاسی به ظاهر خود بیافزایید.

 

102. انجماد انجماد


تا به حال فکر کرده اید که السا در یک مدل موی باب بلند چگونه به نظر می رسد؟ این ظاهر به شما کمک می کند او را در لباس های مد روز تصور کنید. ریشه های تیره با موهای بلوند به طور کلی چشم اندازی جذاب ایجاد می کند. مطمئنا، این یک انتخاب جذاب برای پوشیدن در زمستان است. برای داشتن ظاهری غیررسمی، کشک های خود را کمی ژولیده نگه دارید.

 

103. مدل موی باب بلند برهم 


وقتی هیچ چیز درست نمی شود، یک مدل موی باب بلند بپوشید تا ظاهری شیک و بدون هیچ ایرادی داشته باشید. فقط کافی است مدل موی باب بلند خود را به هم بزنید و با یک آرایش حرفه ای ظاهر خود را اغراق کنید، مطمئناً از نتایج نهایی شگفت زده خواهید شد.

 

104. مدل موی باب بلند برای زنان سایز بزرگ


خانم‌های سایز بزرگ اغلب نگران مدل‌هایی هستند که به بهترین شکل روی صورت گرد یا چاقشان می‌آید و ظاهری جذاب به آن‌ها می‌دهد. مدل موی باب بلند وسط که به شکل موج های ساحلی است می تواند به این خانم ها کمک کند تا فرم صورت خود را قاب کنند. برای اینکه جلوه بیشتری به زیبایی شناسی خود ببخشید، به دنبال هایلایت های پاستلی و بلوند بروید.

 

105. این Awl White است
موهای باب بلند سفید

زنان بالای 40 سال می توانند با انتخاب یک باب بلند با سایه موی بلوند یخی به ظاهری کلاسیک دست پیدا کنند . همچنین می‌توانید مدل موی باب را با چتری‌های بی‌رنگ ست کنید تا پیشانی پهن خود را پنهان کنید . نگهداری از آن بسیار آسان است مخصوصاً وقتی موهای صافی دارید.

 

106. موهای سبزه بلند ناز


بسیار طبیعی و شیرین، این مدل موی باب بلند به سختی نیاز به نگهداری و یک ظاهر طراحی دارد. به سادگی موها را از پهلو جدا کنید و کارتان تمام شد! تقریبا برای هر فرم صورت و بافت مو مناسب است.

 

107. مدل مو بلوند خاکستری تیره


 بهترین بخش مدل موی باب بلند این است که می تواند تقریباً هر شکلی را به صورت کانتور کند، به خصوص وقتی با چند لایه ترکیب شود. پایه بلوند خاکستری تیره و نورهای بلوند پلاتینیومی ظاهری طبیعی و در عین حال پر جنب و جوش به شما می بخشد.

 

108. نکات برجسته Balayage چند بعدی


این شامل ترکیب انواع مختلف رنگ مو و هایلایت می شود که به دلیل ویژگی های شیک آن، کل ظاهر را برای فصل تابستان ایده آل می کند. می‌توانید آن را برای قاب‌بندی صورت باز نگه دارید یا می‌توانید آن را به صورت دم اسبی ببندید تا ظاهری زیبا داشته باشید. مدل مو را از جلو کمی صاف نگه دارید و موهای پشت را با سشوار خشک کنید تا ساختاری پف کرده باشد.

 

109. لوب بلانت با لوازم جانبی مو


مدل موی باب بلند صاف همراه با مدل موی نیمه‌آپد و اکسسوری‌های جذاب مو می‌تواند شما را در هر مناسبتی از جمله عروسی یا جشن‌های مجلسی متمایز کند.

 

110. قیطان آبشاری و موهای بلند باب
بافتن آبشاری روی موهای باب بلند

مدل‌های موی باب بلند ایده‌های آرایش موی عظیمی را با تنوع بی‌حد و حصر به زنان ارائه می‌دهد. در اینجا موهای باب بلند موج دار به شکل بافت آبشاری معجزه آسا طراحی شده است که حال و هوای پرنسس را به شما می بخشد.

 

111. تاپ گره کثیف 


در اینجا یک ایده عالی دیگر برای خانم هایی با موهای باب بلند ظریف وجود دارد. نیمه بالایی مو را بردارید و آن را به گره بالایی تبدیل کنید. موهای باقی مانده را با نوک آن به سمت داخل براق نگه دارید.

 

112. کوتاه کردن مو باب قسمت جانبی


یک مدل موی باب بلند ناهموار می تواند بسیار سرگرم کننده باشد زیرا می توانید با خلاقیت زیاد آن را بازی کنید و در عین حال ویژگی های متمایز را نیز حفظ کنید. سمت بلند باب بلند را جارو کرد در حالی که طرف دیگر کوتاهتر را با اکسسوری های زیبای مو گره زد. دخترانی با فرم صورت گرد نیز می توانند با این ظاهر تکان بخورند!

 

113. باب بلند با چتری


اگر نمی‌خواهید در مورد طول و صافی طبیعی موهای خود به خطر بیفتید، احتمالاً باید به سراغ یک برش باب بلند با چتری‌های صاف بروید و بقیه را روی رنگ قرمز رمانتیک بگذارید!

 

114. فراتر از ظرافت
مدل مو باب بلند

آیا می خواهید موهای باب بلند خود را صاف، شیک و در عین حال با وقار نگه دارید؟ از آرایشگر خود بخواهید یک مدل موی باب بلند با ترکیب هایلایت های کاراملی داشته باشد. این به خط فک و استخوان ترقوه شما برجسته تر خواهد شد.

 

115. مشکی و آبی
باب بلند مشکی و آبی

آیا به دنبال چیزی سرزنده هستید که شما را در بین همنوعان خود خیره کننده کند؟ یک مدل موی باب بلند مدرج بپوشید و آن را از طریق یک پارتیشن وسط حالت دهید. یک طرف را به رنگ آبی پر جنب و جوش تبدیل کنید و طرف دیگر را سیاه نگه دارید تا این انتقال جذاب حفظ شود.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید