چگونه دوام رنگ موهای خود را بیشتر کنیم

چگونه دوام رنگ موها را بیشتر کنیم؟ نکاتی برای ماندگاری بیشتر رنگ مو

پس از تصمیم گیری در مورد رنگ موی جدید، قسمتی فرا می رسد که باید دریابیم که چگونه موهای رنگ شده را طولانی تر کنیم. برای انجام این کار، ما باید در دانش نحوه نگهداری از موهای رنگ شده، محصولات ضروری و توصیه های حرفه ای برای نگهداری در خانه تحقیق کنیم. این می تواند به معنای افزودن یک مرطوب کننده یا تغییر شامپو باشد تا ظاهر سبزه جدید شما براق بماند یا موهای خاکستری شما با هایلایت مانند قبل بدرخشد!


نکاتی برای ماندگاری بیشتر رنگ مو :

1. رنگ را روی موهای خشک بمالید

ممکن است بی‌معنی به نظر برسد، اما هنگام استفاده از رنگ روی موهای خشک، اگر هر قسمت از مو را به خوبی اشباع کنید، می‌توانید آن را روشن‌تر نشان دهید تا یکدست به نظر برسد. این شروع ایده آل برای ماندگاری بیشتر رنگ موهای رنگ شده است.

2. موها را با آب ولرم بشویید 

همانطور که دوش گرفتن با آب داغ آرامش بخش است، اگر موهای خود را با آب ولرم بشویید، کوتیکول های مو قوی تر می شوند و رنگ موهای رنگ شده را برای مدت طولانی تری زنده نگه می دارند. به یاد داشته باشید که برای از بین بردن بقایای مو یا رنگ از پوست سر، همیشه توصیه می شود از آب گرمتر استفاده کنید. برای کسانی که از آب خنک تر چه در سالن و چه در خانه اهمیتی ندارند، دو ترفند وجود دارد که به رنگ کمک می کند. قبل از شامپو زدن با آب سرد بشویید و در صورت استفاده از محصولاتی که رنگ مو را تقویت و رنگ می کنند مانند پاک کننده موی بلوند و خاکستری محافظ رنگ Eksperience™ با آب سرد بشویید .

3. از محصولاتی برای موهای رنگ شده استفاده کنید و دفعات شستشو را تغییر دهید

هنگام درمان موهای رنگ شده، ضروری است که محل شستشو را خالی کنید. درست پس از رنگ کردن مو، دو یا سه روز برای اولین شستشو صبر کنید. این به کوتیکول ها اجازه می دهد تا رنگ جدید را ببندند و از از بین رفتن رنگ زودرس جلوگیری کنند. استفاده از شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات که به آرامی موها را درمان و تغذیه می کنند، مانند پاک کننده ملایم محافظ رنگ Re/Start بسیار حیاتی است . اگر با موهای بلوند سر و کار دارید، پاک کننده بنفش تقویت کننده RE/START COLOR علاوه بر تقویت مو، رنگ های زرد را نیز خنثی می کند.

4. ماسک ها ضروری هستند

ماسک‌ها اغلب مرحله‌ای هستند که مشتریان کمترین توجه را به آن می‌کنند، اما استفاده از آنها ضروری است، به‌ویژه برای ماندگاری بیشتر رنگ موهای رنگ‌شده. برای نگهداری عمیق، توصیه می کنیم از ماسک هایی مانند Eksperience™ Color Protection Color Sealing Mask استفاده کنید که از رنگ مو محافظت و احیا می کند . این را می توان با پاک کننده موی تقویت کننده رنگ Eksperience™ که از تغییر رنگ مو جلوگیری می کند، افزایش داد.

حفاظت از رنگ Eksperience چگونه رنگ موهای خود را طولانی تر کنید

5. از فیبر مو در برابر گرما محافظت کنید

استفاده هوشمندانه از سشوار و اتو مو برای جلوگیری از سفید شدن رنگ موهای رنگ شده ضروری است . همیشه از محافظ های حرارتی مانند Style Masters™ Smooth Iron Guard™ استفاده کنید که موها را ابریشمی، پر درخشش و با حرکت عالی می کند.

6. رنگ را با یک بار شستشو تازه کنید

ما همچنین فیلترهای موثر Revlon Professional Nutri Color™ را داریم که رنگ را فقط در چند دقیقه، هم در سالن و هم در خانه احیا می کند. آنها درخشش سالم و درخشانی را به موها می بخشند و به لطف 25 سایه مختلف، هر رنگی را طولانی تر می کنند.


منبع : https://www.revlonprofessional.com/blog/6-ways-to-make-hair-color-last-longer/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید