چگونه موهای خاکستری را روشن و درخشان کنیم

برای آن دسته از ما که موهای خاکستری طبیعی خود را به رخ می کشیم، این زمان هیجان انگیزی است. موهای خاکستری به طور فزاینده ای محبوب می شوند و به عنوان یک مدل شیک و مد روز در نظر گرفته می شوند که بدون در نظر گرفتن سن خود می خواهید آن را با افتخار نشان دهید. برای کمک به نشان دادن زیبایی طبیعی موهای خاکستری، گزینه های بی شماری برای مراقبت از مو وجود دارد


- از درمان های مغذی گرفته تا شامپوهای تقویت کننده، نرم کننده ها و محصولات رنگی کم تعهد. برای داشتن موهای خاکستری به رنگ نقره ای زیبا، درخشان و براق برای مشتریان خود باید بدانید که کدام محصولات و تکنیک ها برای هر فردی که وارد سالن شما می شود مناسب است. در زیر، ما توصیه های برتر را برای متخصصان مو پوشش می دهیم.

8 نکته ساده برای تجزیه و تحلیل موهای خاکستری مشتریان
عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر کیفیت کلی موهای مشتری تأثیر بگذارد ، به خصوص اگر به طور طبیعی خاکستری باشد. هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین نوع خدمات برای ارائه، مهم است که به موهای مشتری خود نگاهی دقیق بیندازید . علاوه بر این، می‌خواهید مدتی را برای بحث در مورد اهداف مو، روال فعلی و درمان‌های گذشته اختصاص دهید. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از عوامل کلیدی که باید هنگام کار با موهای خاکستری به آنها توجه کنیم، بیندازیم.

1. درصد موهای خاکستری
اولین قدم در تجزیه و تحلیل موهای خاکستری این است که یک نگاه سریع به موهای فرد بیندازید تا میزان موهای خاکستری آنها را ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که آنها تقریباً کاملاً خاکستری هستند یا اگر تعداد کمی از خاکستری ها تازه ظاهر می شوند. به عنوان یک قانون کلی، موهای خاکستری ابتدا در نواحی نزدیک شقیقه ها یا اطراف محیط خط مو ظاهر می شوند. درصد موهای خاکستری به شما کمک می‌کند تا در مورد گام‌های صحیح و همچنین محصولات تقویت‌کننده درخشندگی برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود تصمیم بگیرید.

2. ضخامت موهای خاکستری
باور کنید یا نه، همه موهای خاکستری به یک اندازه ایجاد نمی شوند، زیرا برخی از تارها ضخیم تر از بقیه هستند. موهای خاکستری طبیعی می توانند از نظر بافت و ضخامت متفاوت باشند، از فرهای ضخیم تا موهای صاف بسیار ظریف. با تجزیه و تحلیل ضخامت موی مشتری خود، می توانید بهتر از محصولات مو برای موهای خاکستری استفاده کنید و خدمات شخصی سازی شده را ارائه دهید که برای هر تار مناسب است.

چگونه موهای خاکستری را نقره ای براق کنیم

چگونه موهای خاکستری را صاف و براق کنیم
موهای خاکستری نیاز به توجه ویژه و مراقبت حرفه ای دارند تا از کدر، خشک یا بی براق به نظر نرسند. با چند ترفند آسان و محصولات مناسب، می‌توان آن گیلاس‌های خاکستری را نقره‌ای روشن و براق نگه داشت. در اینجا چند نکته حرفه ای برای حفظ و افزودن درخشندگی به موهای خاکستری طبیعی آورده شده است.

3. شامپو بنفش
همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، شامپو بنفش می تواند بهترین دوست شما برای کمک به موهای خاکستری باشد. به همین دلیل است که یک شامپو بنفش با کیفیت بالا برای مشتریان موهای خاکستری شما ضروری است. ما پاک کننده RE/START ™ تقویت بنفش و Eksperience™ محافظ رنگ موی بلوند و خاکستری را توصیه می کنیم که به خنثی کردن رنگ های برنجی و روشن کردن موهای خاکستری کمک می کند. این پاک کننده های بنفش بدون سولفات فرموله شده اند و موهای خاکستری را با ظرافت پاک می کنند و در عین حال با رنگ های زرد مبارزه می کنند و شادابی و درخشندگی را بهبود می بخشند.

برای استفاده از آن، به سادگی موها را بشویید (با تمرکز روی ریشه)، و با کف، شستشوی قدهای میانی و انتهایی مو را به پایان برسانید. با یک نرم کننده مغذی همراه با چند قطره قطره بنفش ضد برنجی RE/ START ™ یک بار در هفته یا در صورت نیاز دنبال کنید. این قطره های بنفش خنثی سازی سفارشی شده را ارائه می دهند و به زیبایی سایه های خاکستری کمک می کنند . تعداد قطره های استفاده شده باید بر اساس سایه موی مشتری و سطح خنثی سازی مورد نیاز تنظیم شود.

4. محصولات و محافظ های خروجی
اگر می خواهید موهای خاکستری نقره ای براق را حفظ کرده و زیبا کنید ، محصولات ماندگار و محافظ های حرارتی را فراموش نکنید ! دو گزینه برای در نظر گرفتن عبارتند از Revlon Professional® Equave™ Instant Leave-In Instant Conditioner و محافظ حرارت فوق العاده Style Masters™ Lissaver . علاوه بر این، Revlon Professional UniqOne™ را نیز دارید ، یک درمان مو که ده مزیت را در یک محصول ماندگار تماشایی دارد. این محصولات با هم می توانند به موهای خاکستری کمک کنند که نقره ای براق، نرم تر و کنترل شده تر به نظر برسند.

محصولات براق کننده ضروری برای موهای خاکستری
هنگامی که با موهای خاکستری کار می کنید، تعداد بی پایانی از محصولات مراقبت از مو برای انتخاب وجود دارد. اگرچه برخی از این محصولات برای سالن شما ضروری هستند ، برخی دیگر نیستند. برای کمک به رمزگشایی بین همه این گزینه‌های محصول، در زیر بهترین انتخاب‌های ما از محصولاتی است که نمی‌خواهید برای افزایش درخشش موهای خاکستری از دست بدهید .

5. تونر
برای مشتریان موهای خاکستری شما، Color Excel Gloss by Revlonissimo™ را به عنوان یک سالن کاملا ضروری توصیه می کنیم. اکنون که فراتر از خنثی سازی و رنگ کردن است، خدمات انحصاری داخل سالن ما برای زیباسازی موهای خاکستری طبیعی برای از بین بردن برنجی و در عین حال رنگ کردن ملایم آن عالی است. این محدوده تونینگ اسیدی بدون آمونیاک به خنثی کردن باقی مانده های زرد روی موهای خاکستری طبیعی کمک می کند . با انتخاب یکی از این سایه های انتخابی: ساتن برهنه 0.123، خاکستر نقره ای 0.11، رنگین کمانی شدید 0.22، یا قارچ 0.821، یکنواختی به موهای خاکستری بدهید و نتایج فوق العاده براق و زیبایی به ارمغان بیاورید.

6. سرم
موهایی که به طور طبیعی خاکستری هستند به یک سرم با فرمول مناسب برای کمک به حفظ سلامت انتهای موها نیاز دارند، مانند قطره های مرطوب کننده ضد وز RE/START™ Hydration . این سرم ماندگار و ماندگار به رام شدن موها کمک می کند و در عین حال رطوبت را حفظ می کند و درخشندگی و نرمی مو را بهبود می بخشد. حتی به تعادل میکروبیوم پوست سر نیز کمک می کند!**

7. اسپری
برای کمک به آشکار شدن موهای خاکستری ابریشمی و براق، از اسپری براق کننده مانند اسپری براق کننده Style Masters™ GLAMOURAMA™ استفاده کنید . این اسپری موی سبک که به سرعت خشک می شود، درخشندگی جذابی را به موهای خاکستری می بخشد و در عین حال به حفظ رنگ نیز کمک می کند. از این محصول برای مشتریان موهای خاکستری خود استفاده کنید تا درخشندگی فوق العاده ای به آن ها اضافه کنید، بدون اینکه موهایشان سنگین شود.

8. فوم
اگر ترجیح می دهید موهای خاکستری را با بافت نرم فوم ها حالت دهید، فوم حالت دهنده خنثی کننده تونر PRO YOU™ را برای کمک به خنثی کردن ته رنگ های گرم ناخواسته توصیه می کنیم. این محصول مخصوص موهای بلوند، دکلره شده و خاکستری فرموله شده است و به عنوان یک محصول ماندگار معجزه می کند. بهتر از همه، موها را حالت می دهد، که می تواند حالت دادن به موهای خاکستری طبیعی را آسان تر کند.

در آغوش گرفتن موهای خاکستری هرگز آسان تر نبوده است. چه اولین موهای خاکستری شروع به ظاهر شدن کرده باشند، چه بخواهید از رنگ موی سنتی به رنگ آمیزی با تعهد کم جهش کنید، اکنون می دانید که چگونه موهای خاکستری را با هر قدمی که برمی دارید نرم و براق کنید. برای کشف نکات حرفه ای موهای خاکستری، مقاله ما را در مورد چگونگی تقویت موهای خاکستری ر بررسی کنید .


منبع : https://www.revlonprofessional.com/blog/how-to-make-gray-hair-bright-and-shiny/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید