موهای بالیاژ چیست؟ راهنمای کامل شما

موهای بالیاژ چیست؟ راهنمای کامل به زبان ساده

موهای بالیاژ چیست؟ راهنمای کامل شما


در این مقاله میخوانیم :

  • بالایاژ چیست؟چگونه بالایاژ را تلفظ می کنید؟
  • چرا بالایاژ چنین روندی است؟
  • بالایاژ چه تفاوتی با امبره یا دیپ دای دارد؟
  • بالایاژ برای چه کسانی مناسب است؟
  • بالایاژ را چگونه انجام می دهید؟
  • چه مدت طول می کشد تا به بالایاژ برسیم؟
  • آیا بالایاژ موهای خاکستری را می پوشاند؟
  • چگونه از بالایاژ "بد" اجتناب کنید؟
  • Foilyage چیست؟

هایلایت بالیاژ یکی از روش های محبوب رنگ کردن مو است که مورد علاقه افراد مشهور است. هایلایت های نرم و بدون درز ارائه می کند که برای سلفی عالی است. این با رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی متفاوت است و جلوه ای درخشان تر و چند رنگی ارائه می دهد. چه بخواهید یک بالیاژ بلوند کلاسیک داشته باشید یا ظاهری جسورتر، این تکنیک برای رنگ موی زیبا و طبیعی است.


بالایاژ چیست؟

بنابراین، بالیاژ دقیقا چیست؟ این اصطلاح از کلمه فرانسوی به معنای "جارو کردن" گرفته شده است که کاملاً این روند را توصیف می کند. نورهای زیاد و کم به طرز ماهرانه ای در سراسر مو با دست نقاشی می شوند و بعد بازتابی و درخشندگی ایجاد می کنند. در حالی که بیشتر رنگ از قدهای میانی تا انتها متمرکز می شود، جذاب ترین نتایج زمانی رخ می دهد که نوارهای رنگی ظریف از طریق خط مو نیز کشیده شوند.

وقتی به بالیاژ فکر می کنید، هایلایت های بلوند ممکن است ابتدا به ذهنتان خطور کند. با این حال، این تکنیک بسیار بیشتر از یک درخشش آفتاب‌بوسیده است. بالیاژ را می توان در طیف گسترده ای از سایه ها، از پاستلی گرفته تا قهوه ای تیره تا رنگ های رنگین کمانی پر جنب و جوش اعمال کرد، که آن را به یکی از همه کاره ترین خدمات رنگ در دسترس تبدیل می کند.

 

مدلی با موهای بلند و موج دار و بالیاژ بلوند 

مدلی با موهای بلند و موج دار و بالیاژ قهوه ای تیره  

 

 چرا بالایاژ محبوب شده است

چرا بالیاژ به یک روند محبوب تبدیل شده است؟ به عبارت ساده، برخی از جذاب‌ترین موها را ایجاد می‌کند که می‌توان تصور کرد و افراد مشهوری از جمله جسیکا آلبا و لیلی آلدریج را به خود جذب کرده است. این روند بدون در نظر گرفتن رنگ پایه یا طول مو، به طور جهانی جذاب است، حتی آن هاتاوی در طول روزهای برش پیکسی خود، بخش‌های روشن‌شده را تکان می‌دهد.

 

و اگر از خود می‌پرسید که آیا برای پریدن از روی باند واگن خیلی دیر شده است، مطمئن باشید: این ظاهر سال‌هاست که وجود دارد و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد. در هر صورت، به نظر می‌رسد که فرآیندهای نقاشی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، و ثابت می‌کند که این روندی است که در آزمون زمان ایستاده است. 

   بالیاژ چه تفاوتی با آمبره یا DIP-DYE دارد؟


   بالیاژ بلوند، امبره بلوند و دیپ دای بلوند

در تصاویر بالا، شما بالیاژ در سمت چپ، آمبره در وسط و یک dip-dye در سمت راست دارید. تفاوت اصلی بین هر تکنیک در محل قرارگیری و استفاده از رنگ متضاد نهفته است. بیایید آن را تجزیه کنیم…

آمبره: در حالی که هر دو بالیاژ و آمبره را می توان با دست آزاد (با یا بدون استفاده از فویل) ایجاد کرد.آمبره  در یک برگه جدید باز می شود به این معنی که ریشه ها طبیعی هستند و طول وسط تا انتها همه به طور یکنواخت روشن می شوند تا یک درجه بندی صاف و تیره به روشن داشته باشید. این در تضاد با رویکرد نقاشی‌آمیزتر بالیاژ است که نوارهایی از سایه‌های روشن و تیره را در سرتاسر پراکنده می‌بیند - نه فقط از طول‌های میانی به پایین. 

Dip-Dye: dip-dye پسر عموی مسدودکننده آمبره است. اثر نهایی باعث می‌شود قدهای میانی تا انتها طوری به نظر برسند که انگار... آغشته به رنگی است که با رنگ پایه طبیعی تضاد دارد. این می تواند یک بلوند روشن، یا چیزی جسورتر، مانند آبی، صورتی یا آبی باشد. هیچ یک از شیب ملایمی که با آمبره و بالیاژ می بینید وجود ندارد - فقط یک خط واضح که این دو رنگ را از هم جدا می کند. 

 بالیاژ برای چه کسانی مناسب است؟

هر کس و همه. از آنجایی که بالیاژ را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که رنگ پایه‌ی مو را صاف‌تر کند، گرم‌ترین رنگ مو بلوند، تیره‌ترین در میان سبزه‌ها و درخشان‌ترین مو قرمزها با این ترند مطابقت دارند. این برای هرکسی که خواهان رنگ‌هایی با کیفیت پایین‌تر و رشد مجدد نرم‌تر است، عالی است، زیرا هایلایت‌ها معمولاً از ریشه شروع می‌شوند، به این معنی که رشد یافته به نظر می‌رسند.

به جای تعجب که آیا بالیاژ با رنگ چشم یا رنگ پوست خاصی مطابقت دارد یا خیر، سوال بزرگتر این است که آیا موها در شرایط کافی برای لیفت مورد نیاز هستند یا خیر. بالایاژ تقریباً همیشه شامل یک محصول قبل از روشن شدن است، بنابراین به مشتریان یادآوری کنید که از قدهای میانی و انتهایی در آستانه انتخاب رنگ خود به خوبی مراقبت کنند. یک ماسک آرایشی، مانندماسک مغذی INVIGO مغذی عمیق  در یک برگه جدید باز می شوددر روتین هر فردی ضروری است، زیرا موها را به بهترین حالت تغذیه خود برمی گرداند و در نتیجه پایه ای عالی برای بالیاژ ایجاد می کند. 

 بالیاژ قهوه ای تیره

 بالیاژ آبی تیره

چگونه بالایاژ انجام می دهید؟

ابتدا به یک محصول پیش روشن کننده نیاز دارید. نگاه کنبلوندور فری لایت  در یک برگه جدید باز می شودکه به رنگ‌سازان دقت فوق‌العاده‌ای برای تکنیک‌های دست آزاد می‌دهد و تا هفت سطح بالابری را ارائه می‌دهد. بعلاوه، قوام کرمی آن تضمین می‌کند که در هر کجا که آن را اعمال می‌کنید، در جای خود باقی می‌ماند، بنابراین اگر بالیاژ را بدون فویل انجام می‌دهید، نگران خونریزی رنگ نباشید.

این ما را به نقطه بعدی می رساند. در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی در مورد فویل و بالیاژ وجود ندارد، معمولاً به دلیل اینکه فرآیندی بدون فویل است شناخته می شود. این ممکن است به این معنی باشد که شما می خواهید حجم برنامه نویس رنگ خود را افزایش دهید، که این اطمینان را به شما می دهد که اگر در حال انجام نقاشی در هوای آزاد هستید، باز هم به میزان زیادی افزایش پیدا کنید. 

این فرمول ها و فویل ها پوشیده شده است. مرحله بعدی: خلاقیت خود را در آغوش بگیرید. زیبایی بالیاژ این است که به شما امکان می دهد با تکنیک های هایلایت خود هنرنمایی کنید، به جای پیروی از یک الگو، رنگ را در جایی که مناسب می بینید، جارو کنید. میخواهی بیشتر بدانی؟ به سادگی راهنمای کامل ما را بخوانیدچگونه بالیاژ انجام دهیم  در یک برگه جدید باز می شود. 

 چه مدت طول می کشد تا به بالیاژ برسیم؟

اگر می‌پرسید چه مدت باید مشتریان را رزرو کنید، هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد. میخکوب کردن این تکنیک بالیاژ می تواند بین 45 دقیقه تا سه ساعت طول بکشد. مواردی که باید در نظر داشته باشید شامل طول موهای مشتری، تخلخل و روکش مورد نظر آنها است، بنابراین ابتدا آنها را برای مشاوره دعوت کنید تا مطمئن شوید که زمان زیادی برای تغییر شکل آنها خواهید داشت.

همچنین ممکن است بخواهید یک تست رشته انجام دهید. این به شما نشان می دهد که موهای مشتری شما چگونه به فرمول پاسخ می دهند، بنابراین می توانید رنگ را به خوبی تنظیم کنید و قضاوت کنید که کل فرآیند چقدر طول می کشد. 

 آیا بالایاژ موهای خاکستری را می پوشاند؟

تکنیک دست آزاد بالیاژ برای استتار ولگردهای نقره ای مناسب نیست. می‌توان روبان‌ها را به‌طور تاکتیکی قرار داد تا تعدادی رشته نمکی «ن» فلفلی را پنهان کند، اما پوشش کامل خاکستری به رنگ دائمی نیاز دارد که ریشه‌ها را اشباع کند. این بدان معنا نیست که شما یا مشتری شما باید کلاً از بالیاژ صرف نظر کنید. پس از سایه انداختن تکه‌های خاکستری، می‌توانید روی آن نوارهای بازتابنده نور و درخشندگی را جارو کنید. ساده.

چگونه از بالایاژ "بد" اجتناب کنید؟

مراقب بالیاژ بد باشید. برای جلوگیری از ویروسی شدن در Reddit به دلایل نادرست، مطمئن شوید که ارتباط مشتری به رنگ روشنی وجود دارد تا به نتیجه نهایی بی عیب و نقصی برسید. در اینجا نحوه … 

اگر اهل رنگ‌آمیزی هستید: برای مشاوره با تریلرهای بالیاژ که برای اولین بار استفاده می‌کنند، زمان رزرو کنید. آنها را تشویق کنید تا عکس‌ها را بیاورند و از آنها سؤال کنید که چقدر نور می‌خواهند و چقدر از رنگ کادربندی چهره راضی هستند. همچنین مطمئن باشید که آنها تفاوت بین موهای بالیاژ، رنگ شده و امبره را می دانند. ممکن است متوجه شوید که آنها به دنبال پایانی ریشه‌دارتر و دراماتیک‌تر هستند. 

اگر مشتری هستید: قبلاً گفته‌ایم، و باز هم می‌گوییم: همیشه عکس‌هایی در دست داشته باشید. تصور شما از یک بالیاژ ظریف ممکن است با رنگ‌آمیز شما متفاوت باشد، بنابراین برای جلوگیری از سردرگمی، عکس‌ها را همراه داشته باشید. می توانید این مقاله را به آرایشگر خود نشان دهید یا تصاویری را از سایت دانلود کنیدصفحه ولا مو پینترست  در یک برگه جدید باز می شود. شما مقدار زیادی الهام از بالیاژ در ما پیدا خواهید کردموهای مهمانی  در یک برگه جدید باز می شود،کلستون پرفکت  در یک برگه جدید باز می شودوآموزش مو  در یک برگه جدید باز می شودتخته ها 

 بالیاژ بلوند تیره

 بالیاژ قهوه ای روشن

FOILYAGE چیست؟
هیاهوی اطراف فویلیاج در حال افزایش است، اما در واقع چه معنایی دارد؟ پاسخ ساده است: فویلیاژ نام بالیاژ است که با استفاده از فویل پردازش می شود. شما هنوز هم برجسته‌ سازی‌ها را به‌ صورت آزاد رنگ می‌کنید و با قرار دادن خود خلاقیت به خرج می‌دهید، اما رشته‌ها در فویل‌هایی پیچیده می‌شوند تا از برآمدگی زیاد از پیش روشن‌کننده اطمینان حاصل شود. 


منبع : https://blog.wella.com/gb/what-is 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید